رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357146

عاملان قتل در دشتستان دستگیر شدند

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: افرادی که در تاریکی شب با اسلحه کلاش فردی را درب منزلش در روستای طلحه دشتستان به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

قتل
style="text-align:justify"> سردار خلیل واعظی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در سطح استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات را به صورت جدی در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در یکی از شب‌های زمستان سال گذشته فردی به هویت «راستی» درب منزلش در «طلحه» دشتستان به وسیله افرادی ناشناس با شلیک چندین تیر اسلحه کلاش به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ضاربین سه نفر بوده‌اند که با یک دستگاه خودرو پراید ساعتی قبل از قتل مقتول را کاملا زیر نظر داشته و در فرصت مناسب وی را هدف قرار داده‌اند.

سردار واعظی بیان کرد: تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی گسترده و پیچیده‌ای برای کشف هویت عاملان قتل که هیچ‌گونه ردی از خود برجای نگذاشته بودند به‌صورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار گرفت تا نهایتا سه نفر مظنون شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: پس از جمع آوری ادله و مستندات متقن دو نفر از متهمین که پدر و پسری بودند، در روستای طلحه دستگیر شدند.

به گفته این مقام ارشد پلیس، یکی از متهمین دستگیر شده اعتراف کرد که به علت اختلاف قبلی با مقتول به همراه دو فرزند پسرش به درب منزل مقتول رفته و خودش با شلیک اسلحه مقتول را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه فرزندی که رانندگی خودرو را بر عهده داشته نیز به همراه پدرش دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: از این متهمین چهار قبضه سلاح کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از اسلحه‌ها در منزل متهمین و سه قبضه سلاح دیگر از جمله اسلحه بکار رفته در قتل را در کوهستان‌های اطراف دهرود مخفی کرده بودند که کشف شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها