رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 357149

نجات ۳ قلوهای یک ماهه از آتش‌سوزی در کارگاه

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:‌ در پارکینگ یک مجتمع مسکونی که به کارگاه مبل‌سازی تبدیل شده بود آتش‌سوزی رخ داده بود که آتش‌نشانان با اطفای حریق ۱۵ نفر را نجات دادند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی محله یافت‌آباد، بلوار معلم به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به همواره امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد پارکینگ یک ساختمان مسکونی تغییر کاربری داده شده و به کارگاه مبل تبدیل شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌ این پارکینگ که تبدیل به کارگاه مبل‌سازی شده بود تماماً شعله‌ور بود و آتش‌نشانان نسبت به اطفای حریق و خروج ساکنین از ساختمان اقدام کردند.

ملکی ادامه داد:‌ آتش‌نشانان توانستند بلافاصله از سرایت آتش جلوگیری کنند و 15 نفر را از داخل ساختمان شامل 7 مرد و 8 زن نجات داده و یک نفر نیز که در داخل کارگاه دچار مصدومیت شد.

وی افزود: در این حادثه سه دختربچه سه قلو یک ماهه نیز به سلامت از حادثه آتش‌سوزی خارج شدند و در ساعت 17:14 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها