رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357165

وزیر ارتباطات: ارزش ها را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم

ساعت 24- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرایط و ابزارهای رسانه ای برای تبلیغ ارزش ها تحول یافته است و باید از شیوه های جدید و شبکه های اجتماعی به طور مناسب بهره مند شد.

جهرمی
style="text-align:justify">تارنمای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (شنبه) در آیین آغاز «طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی (عقیله)» افزود: این طرح فرصت مناسبی برای تبیین و گسترش مفاهیم ناب ارزشمند انقلاب اسلامی و ایثار است و باید در این راه از روش های صحیح استفاده کرد.

آذری جهرمی ادامه داد: نمی شود بدون اقناع مخاطب انتظار بازخورد مثبت را داشت و نمی توان با زبان تند و نگاه های غیرشایسته اسلام سراسر رحمت را ترویج داد.
وی تاکید کرد نباید در ارایه الگوهای رفتاری و اعتقادی اشتباه محاسباتی کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر یادآوری کرد: انقلاب ما بارها ثابت کرده است هر زمان خالصانه برای رضای خدا نیت و اقدام کرده ایم، امدادهای الهی نیز ما را یاری کرده است.
وی عامل پیروزی در تاریخ 40 ساله انقلاب را «وحدت کلمه» دانست و افزود: لااله الا الله یعنی باور کنیم هیچ ابرقدرتی جز خدا وجود ندارد. ایالت متحده که هیچ، کل دنیا هم علیه ما باشد نمی تواند ضربه ای بزند. البته سیاست ما تعامل با دنیا و همکاری در زمینه های گوناگون اقتصادی و سیاسی است اما در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب، پیرو هیچ دولتی نیستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد امروز جوانان حزب اللهی به حول و قوه الهی بسیار با ایمان تر و انقلابی ترند و نباید جوان را مایوس کنیم.
به گزارش ایرنا، طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی (عقیله) با هدف انتقال فرهنگ شهادت و تربیت نسل انقلابی و جهادی اجرا شده است.
این طرح برای نخستین‌بار به صورت ملی در ۳۱ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس و در چهار جلسه برگزار می شود.
زمان برگزاری مراحل این طرح پنجم، نهم، بیست و سوم و سی ام خردادماه است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها