رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357261

محمدرضا عارف: مهم‌ترین اولویت افشانی در شهرداری تهران مبارزه با فساد است

ساعت24-محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در مورد اولویت‌های اصلی افشانی در شهرداری تهران گفت: بحث مبارزه با فساد باید از جمله اولویت‌های اصلی آقای افشانی در مجموعه شهرداری تهران باشد.

عارف
رییس فراکسیون امید ادامه داد: مبارزه با فساد نه تنها اولویت اصلی مجمع ۵۱ نفره امید است بلکه اولویت کل نظام است و کارهایی هم در شهرداری تهران در این راستا صورت گرفته است که کافی نیست .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته آقای افشانی پاکدستی وی است که در این زمینه یعنی در بحث مبارزه با فساد و شفاف سازی در مجموعه شهرداری تهران سیاست‌ها و برنامه‌هایی دارند که امیدواریم در این زمینه گام‌های جدی و اساسی بردارند.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که در دوره نجفی گزارش ٥٠٠صفحه ای در این زمینه ارائه شده است و آیا این گزارش می تواند منبعی برای ادامه فعالیت ها در شهرداری در این زمینه باشد گفت: قاعدتا این گزارش در دوره جدید تهیه شده است حتما باید وی از این گزارش استفاده کند و اگر نیازی به اصلاحات و تغییراتی دارد آنها را انجام دهد و منعی برای انجام این اصلاحات وجود ندارد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد اینکه آیا ممکن است برخی مقابل این اقدام افشانی همانند نجفی مقاومت کنند گفت:ما امیدواریم که همه همکاری کنند تا بحث شفاف سازی در مجموعه شهرداری تهران به نتایج خوبی برسد .

عصرایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها