رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357414

امنیت در تهران به بهترین شکل آن حاکم است

ساعت 24-معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقای امنیت در راس وظایف وزارت کشور قرار دارد، افزود: قطعا در سایه امنیت می‌توان سایر حوزه‌های کشور را به خوبی پیگیری کنیم.

عبدالعظیم رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تهران که در آن تودیع و معارفه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران نیز برگزار شد، گفت: از حسن اعتماد آقای فرهادی فرماندار تهران تشکر و همچنین استاندارد تهران که با پیشنهاد تصدی بنده بر معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری تهران موافقت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم در سایه تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهم قدردان این اعتماد باشم.

وی افزود: توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی است که باید این فرصت را غنیمت بشماریم و بدانیم عمر خدمت کوتاه است لذا باید حداکثر تلاش برای خدمت به مردم را به کار بگیریم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و هر چه اراده مردم باشد مسئولین باید در جهت تحقق آن تلاش کنند. باید به درستی به مطالبات مردم پاسخ دهیم و این مهم محقق نخواهد شد مگر با وحدت، همدلی و اعتقاد به اینکه مردم همه کاره هستند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا پتانسیل‌های بسیار خوبی داریم که باید از آنها به خوبی و در جهت منافع مردم استفاده کنیم، اظهار کرد: باید از ظرفیت جوانان و ظرفیت‌های عظیم اجتماعی به خوبی بهره‌مند شویم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه حفظ امنیت و ارتقای آن در رأس وظایف وزارت کشور قرار دارد، افزود: قطعا در سایه امنیت می‌توانیم سایر حوزه‌ها را به خوبی پیگیری کنیم. افتخار می‌کنیم که در کشور ما به ویژه در تهران بزرگ با وجود انبوه جمعیت و پیچیدگی‌ها، امنیت به بهترین شکل آن حاکم است که باید برای این امنیت از همه کسانی که در این حوزه تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: نهادینه شدن مردم سالاری دینی افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که مشارکت بسیار بالای مردم در انتخابات شاهد بر این مهم است. بدخواهان نظام و مردم به دنبال ایجاد ناامنی هستند. لذا اگر در انتخابات‌ها مشارکت مردم وجود نداشته باشد باید نگران باشیم.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حقوق شهروندی که مورد تاکید رئیس جمهوری نیز هست اشاره کرد و افزود: باید ما نیز حقوق مردم را به رسمیت بشناسیم. بی تردید اگر مردم با حقوق خود آشنا شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: بحث امر به معروف و نهی از منکر برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات اثرگذار است اما امروز امر به معروف و نهی از منکر به صورت فردی در جامعه اثرگذاری لازم را ندارد. لذا باید به نهادهای مدنی احزاب و تشکل‌ها احترام بگذاریم و کمک کنیم آنها در جهت تحقق این مهم گام بردارند. اگر احزاب و تشکل‌های سیاسی را افزایش دهیم مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف را توانسته‌ایم جلب کنیم.

معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های تهران بسیار گسترده است و وظیفه ما مسئولین است که از این ظرفیت‌ها با همراهی و همدلی همه آحاد مردم بهترین بهره را ببریم. نباید منتظر معجزه باشیم بلکه این وظیفه فرد فرد ماست که از این فرصت خدمت به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنیم. باید با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم و اگر وحدت داشته باشیم بی تردید اگر تمام دنیا هم جمع شود نمی‌توانند به ما آسیبی بزنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها