رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357416

آزادی ۲۱ نفر ازمحکومان جرایم غیرعمد به دست دانش‌آموزان تهرانی

ساعت 24-دانش آموزان و معلمان یک دبیرستان در تهران، ۲۱ نفر از محکومین جرائم سبک و غیرعمد را آزاد کردند.

در پی اقدام شایسته دانش آموزان و فرهنگیان مجتمع آموزشی نرگس منطقه ۱ تهران و آزادسازی سربازان جوانی که از روی غفلت و نا آگاهی مرتکب جرائم سبک و غیرعمدی به لحاظ محکومیت‌های مالی گرفتار زندان شده بودند، حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، راه پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، طاهری معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک به نیابت از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان این واحدآموزشی حاضر شده و با اهدای تابلو و لوح تقدیر از مدیر ، همکاران فرهنگی و دانش آموزان این مجتمع تقدیر به عمل آوردند.

در این دیدار صمیمی، حدادی از اقدام خیرخواهانه همه دانش آموزان، اولیاء و مربیان این دبیرستان که با کمکهای مالی خود موجبات آزادی ۲۱ نفر از سربازان زندانی را فراهم آورده اند قدرددانی کرد و گفت: امروز اینجا هستیم تا ما نیز در ثواب این امر خیر شریک باشیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران ابراز امیدواری نمود حرکت خیری و عمل نیک اندیشی این واحد آموزشی، سرمشقی برای سایر مدارس بشود و بستری فراهم شود تا افرادی که با یک قصور به زندان افتاده اند بتوانند به خانواده خود بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه باید در همه مولفه‌های تعلیم و تربیت صاحب برنامه باشیم خطاب به مدیر و کادر آموزشی این مدرسه افزود: این اقدام شما سر سلسله کاروان آزادی زندانیانی خواهد بود که به لحاظ محکومیت های مالی و جرائم سبک گرفتار زندان شده اند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا راه پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به اینکه این حرکت یک الگوی فرهنگی و تربیتی و یک خط شکنی زیبا در بین جامعه فرهنگیان و دانش آموزان است گفت: با انجام این اقدام روحیه هم زیستی را به نسل آینده ساز ایران اسلامی آموزش می دهیم. امیدوارم این کار شما الگویی برای سایر مدیران و دانش آموزان باشد تا با برگزاری جشن‌های گلریزان، شرایط جهت آزادسازی معلمان زندانی و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌های خود در عید سعید فطر مهیا شود .

شایان ذکر است با همیاری دانش آموزان و معلمان این دبیرستان، تعداد ۲۱ نفر از محکومین جرائم سبک و غیرعمد آزاد شده و همچنین همین مجتمع در زمان زلزله کرمانشاه نیز با اهدای دو هزار جفت کفش به کمک آسیب دیدگان استان کرمانشاه شتافته بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها