رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 358643

استاد منحرف دختران دانشجو پزشکی را به مطبش می کشاند

ساعت24 -پزشک متخصص زنان که مراجعین خود را مورد اذیت و آزار قرار می داد دستگیر شد.

دستگیری باند سرقت.jpg
استاد دانشگاه و پزشک Doctor متخصص زنان در کالیفرنیا به جرم Crime آزار و اذیت جنسی بیش از 50 دختر دانشجو و زن شوهردار دستگیر شد.

دکتر جورج تایندال در دادگاه گفت: من از دوران کودکی از این که زنان و دختران را اذیت کنم لذت می بردم و به همین دلیل در دانشگاه رشته زنان و زایمان را خواندم تا بیشتر با آنها در ارتباط باشم.

همه دوستان صمیمی ام می گفتند من جنون و سادیسم دارم، اما این رفتار من بیماری نبود، یک جور تفریح کردن است که برخی از زنان از این کار ها و رفتار من راضی بودند و هستندو برخی نیز با زور و تهدید تسلیم من می شدند.

من در کل زندگیم از سن 18 سالگی تا الان که 52 ساله هستم با این روند زندگی کردم و اصلا این اتهام را که من تجاوز Rape کردم و زنان و دختران را در خلوت مورد آزار و اذیت قرار دادم را قبول ندارم.

یکی از دختران دانشجو در جلسه دادگاه گفت: ما هیچ وقت از دست جورج تایندال در امان نبودیم و گاهی سر کلاس حتی او با نگاه کردنش ما را اذیت می کرد و مدام از نوع پوشش و اندام ما حرف می زد. او حتی گاهی موقع درس دادن در مورد آناتومی بدن انسان و زنان با لبخندهای شیطانی از ما می خواست تا گفته های او را تکرار کنیم و ما را اذیت می کرد. برخی مواقع حس می کردم که هیچ راه فراری از دست او ندارم.

او به بهانه درس دادن ، آزمایش در آزمایشگاه یا کار گروهی ما را به خانه و یا مطبش می برد و اول با درس دادن و رفتار عادی ما را رام خود می کرد و بعد به هدف شومش می رسید.

این کارهای او باعث افسردگی بعضی دانشجویان و بیمارانش شده بود، او با رفتار ها و کارهایش طوری رفتار می کرد که از دفعات بعد خود آنها به سراغش بروند و اگر او را به پلیس Police لو بدهند یا راز او را فاش کنند فیلم های ضبط شده از دوربین داخل مطب و کلاس را در تمام فضاهای مجازی پخش می کند.

این دختر ادامه داد: این شگرد تهدید آمیز او بود که این قضیه را به نفع خودش تمام کند.

به گزارش پلیس ماجرای شیطانی این پزشک زنان در حالی لو رفت که همسر یکی از بیمارانش بعد از فهمیدن ماجرا به سراغ او رفت و او را به شدت کتک زد و او را به پلیس تحویل داد.

شوهر یکی از این زنان در دادگاه گفت: همسرم برای اقدامات بارداری به مطب او رفته بود اما بعد از مدتی متوجه شدم او از من می ترسد و گاهی شب ها از وحشت زیاد از خواب می پرد، من هر چه تلاش کردم تا متوجه ماجرا و دلیل حال بد او بشوم از این که به من توضیح بدهد امتناع می کرد و فقط می گفت فعلا قصد مراجعه به پزشک و بارداری را ندارد.

این قضیه باعث شک و تردید من شده بود و من تصمیم گرفتم یک روز او را مجبور به مراجعه به پزشکش کنم و بعد با تعقیب کردن متوجه اصل ماجرا بشوم. بعدها با مراجعه به مطب و حال بد زنان دیگر متوجه شدم قضیه مربوط به آزار و اذیت زنان است.

در روز دادگاه 39 زن با شهادت دادن و گواهی پزشک ثابت کردند که اتهامات وارد شده به دکتر تایندال درست است و او دانشجویان و بیمارانش را با این کار افسرده و بیمار می کرد.

حکم دادگاه دکتر تایندال به زودی اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها