رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362160

بهترین رستوران های باتومی

رپورتاژ / در سفر به یک کشور خارجی با فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت، خیلی چیزها برای انسان جذاب است. یکی از آنها آشنایی با فرهنگ غذایی آن کشور و چشیدن غذاهای معروف و محلی است. در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های باتومی شهر ساحلی و زیبای کشور گرجستان را معرفی کنیم .

رستوران پورتو فرانکو

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، اروپایی و مناسب برای گیاهخواران است. متوسط هزینه هم بین ۱۰ تا ۲۵ لاری / حدود ۱۶ هزار تا ۴۸ هزار تومان.
تو این رستوران هر سه وعده غذایی شام/نهارو صبحانه سرو میشه.

رستوران پورتو فرانکو جایی است که می توانید خاچاپوری اصل و خوشمزه، یکی از بهترین و معروف ترین غذاهای گرجی را در آن امتحان کنید. در این رستوران خاچاپوری ها با اندازه های متفاوت سرو می شوند که اندازه کوچکش برای یک نفر کافیست. رستوران پورتو فرانکو گرچه رستورانی با غذاهای لذیذ است، اما سرویسش به خوبی غذاهاش نیست و ممکن است قدری معطل شوید.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است
آدرس: گرجستان ، باتومی ۶۰۱۰، خیابان زوبالاشویلی ۴۰

رستوران شمیخده جناتسواله

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی و مناسب برای گیاهخواران است. متوسط هزینه هم بین ۱۰ تا ۱۵ لاری / حدود ۱۶ هزار تا ۲۴ هزار تومان.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام، شام دیروقت

رستوران شمیخده جناتسواله، رستورانی مناسب برای صرف غذاهای باکیفیت گرجی در شهر باتومی است. در این رستوران امکانش را دارید که غذاهای اصیل گرجی را بچشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید. این رستوران در مرکز شهر باتومی قرار داشته و فاصله چندانی نیز با ساحل دریا سیاه ندارد.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۱۰ صبح تا ۱۱/۵ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان نئوژوردانیا ۸

بیشتر بخوانید: آفر تور گرجستان

رستوران بولوار قدیمی

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، اروپایی، اروپا مرکزی، بین المللی، اروپای شرقی، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. متوسط هزینه هم بین ۱۰ تا ۲۵ لاری / حدود ۱۶ هزار تا ۴۰ هزار تومان.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام

رستوران بولوار قدیمی قطعا یکی از بهترین رستوران های شهر کوچک باتومی است که در آن می توانید خاطرات خوشمزه و متفاوتی را برای خود رقم بزنید. گرچه قیمت ها قدری زیاد است، اما در عوض می توانید با غذایی فوق العاده که از مواد اولیه تازه تهیه شده، از خودتان پذیرایی کنید. امکان این را دارید که غذای خود را از میان غذاهای محلی و بین المللی انتخاب کرده و در فضایی دوست داشتنی و به همراه موسیقی دلپذیر پیانو آن را صرف کنید.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی ۶۰۰۰، خیابان نینوشویلی ۲۳A

رستوران مارسیل

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای اروپایی، دریایی، اروپای شرقی، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. هزینه در این رستوران گران ارزیابی شده است.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: ناهار، شام

رستوران مارسل گرچه ظاهر چندان جذاب و شکیلی ندارد و قیمت ها قدری بالاست، اما غذاهای فوق العاده اش همه چیز را از یاد شما می برد و باعث می شود دیگر به چیزی جز غذای پیش روی تان فکر نکنید. غذاهای دریایی اش را حتما امتحان کنید و بدانید هر پرس حجم زیادی از غذا را در برابر شما قرار می دهد.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی ۶۰۰۰، خیابان گوگباشویلی۵۶

رستوران کیزیکی

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، اروپایی، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. هزینه در این رستوران متوسط ارزیابی شده است.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، ناهار، شام

رستوران کیزیکی یکی دیگر از رستوران های خوب و باکیفیت پایتخت گردشگری گرجستان است که غذاهای گرجی و درجه یک را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ها، علاوه بر غذای لذیذ، قیمت معقول و خدمه دوست داشتنی از دیگر مزایای این رستوران است.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۱۱/۵ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان ملیکیشویلی۲۴

رستوران فان فان

یکی از بهترین رستوران های باتومی است. منو غذایی این رستوران شامل غذاهای اروپایی، مدرن، سبک و کافه ای، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. متوسط هزینه هم بین ۱۵ تا ۲۵ لاری/ حدود ۲۴ هزار تا ۴۰ هزار تومان.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، ناهار، شام

رستوران فان فان، مکانی دوست داشتنی با طراحی داخلی دنج و دلپذیر است. به نسبت دیگر رستوران ها، کمی قیمت بالاتری دارد، اما در هر حال فضای دوست داشتنی رستوران فان فان، غذاهای خوبش و رفتار دلپسند خدمه به اندازه کافی ترغیب کننده هستند.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۲ بامداد است.
آدرس: گرجستان، باتومی ۶۰۰۰، خیابان نینوشویلی۲۷

اطلاعات بیشتر در مورد: تور گرجستان

رستوران تاوادوری

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، اروپایی، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. هزینه در این رستوران متوسط ارزیابی شده است.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام

یکی از بهترین رستوران های باتومی رستوران تاوادوری است. وقتی وارد رستوران شوید محلی های بسیاری را می بینید که اگر علاقه ای به فضای دودآلود نداشته باشید، ممکن است برای شما ناخوشایند باشد. با این حال در طبقه دوم، بالکن و سالن این رستوران می توانید فضای متفاوتی را ببنید. غذای گرجی و خوب این رستوران با قیمت مناسب، شما را راضی خواهد کرد.
از دیگر امکانات این رستوران اینترنت پرسرعت، پارکینگ و تخفیف و هدیه به مناسبت روز تولد است.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان کرنر پوشکینا | خیابان لرمونتو

رستوران مگرول-لازوری

یکی از بهترین رستوران های باتومی است. منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، بین المللی، اروپای شرقی است. هزینه در این رستوران متوسط ارزیابی شده است.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، ناهار، شام، شام دیروقت

رستوران مگرول لازوری فضایی بزرگ، سنتی و دوست داشتنی دارد که هر یک از بخش هایش گنجایش بسیاری دارد. به طور مثال در طبقه اول ۱۰۰ نفر، در طبقه دوم ۲۰۰ نفر و بخش های دیگرش چون حیاط، ایوان و … ظرفیت بالایی از آدم ها جای می گیرند. در رستوران مگرول لازوری می توانید غذایی سنتی و گرجی را بچشید و یا به انتخاب خود غذایی بین المللی را انتخاب کنید.
از دیگر امکانات این رستوران پخش موسیقی زنده از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد، اینترنت رایگان، پارکینگ و تخفیف برای مشتری های ثابت است.

ساعت سرو غذا یکشنبه ها : ۹ صبح تا ۲ شب بقیه ایام هفته: ۹صبح تا ۲ بامداد
آدرس:گرجستان، باتومی ۶۰۰۰، خیابان تفلیس ۱۶

رستوران سوشی گو

منو غذایی این رستوران شامل غذاهای ژاپنی است. متوسط هزینه هم ۲۳ لاری / حدود ۲۴ هزار تا ۴۰ هزار تومان.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: ناهار، شام

رستوران سوشی گو همان طور که از نامش پیداست، رستورانی با غذاهای ژاپنی است که قیمت نسبتا مناسبی هم دارد. اگر دنبال غذای با کیفیت و البته غذایی غیر گرجی می گردید، رستوران سوشی گو پیشنهاد مناسبی برای شماست.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد است.
آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان کوستاوا ۳۰/۳۰

رستوران یوکریناشکا

این رستوران یکی از بهترین رستوران های باتومی است. منو غذایی این رستوران شامل غذاهای گرجی، اروپایی، روسی، اوکراینی، اروپای شرقی، مناسب برای گیاهخواران، وگان است. متوسط هزینه هم بین ۱۵ تا ۲۵ لاری / حدود ۲۴ هزار تا ۴۰ هزار تومان.
وعده های سرو غذا در این رستوان به این صورت است: صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار، شام

رستوران یوکریناشکا با قیمت مناسب، خدمات سریع، برخورد دوستانه کارکنان و البته غذای خوبش، برای شما تجربه ای به یاد ماندنی را رقم می زند.

ساعت سرو غذا در این رستوران ۹ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: گرجستان، باتومی ۶۰۱۰، خیابان تامار مپه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها