رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362434

مسکو، واشنگتن را به حمایت از تروریست متهم کرد

ساعت 24- وزارت امورخارجه روسیه با محکوم کردن تحریم شرکت روسی «سووفراخت» توسط آمریکا که کار ارسال سوخت هواپیما از روسیه به سوریه را انجام می دهد، این اقدام واشنگتن را حمایت عملی از تروریست ها نامید.

style="text-align: justify;">وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ایالات متحده به وسیله تحریم های خود علیه مقامات مشروع سوریه که مهمترین بار این مبارزه را برای برقراری امنیت در سرتاسر جهان تحمل می کنند، نه تنها یک اقدام ظالمانه جدید در جهت گسترش قوانین ملی آمریکا فراتر از مرزهای این کشور بکار می گیرند، بلکه این اقدام حمایت واقعی از تروریست ها ' به شمار می آید.

پیش تر وزارت دادگستری ایالات متحده پنج شهروند روس و سه شهروند سوری را به تلاش برای ارسال سوخت هواپیما به سوریه و نقض قوانین آمریکا متهم کرده بود.
وزارت امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد که سوخت ارسالی به سوریه برای مصرف نیروی هوافضای روسیه که برای جنگ با تروریسم در سوریه مستقر هستند بوده است.
در بیانیه دستگاه دیپلماسی روسیه آمده است: هجمه ضد روسی جدید مهر تایید دیگری بر این واقعیت است که پرورش القاعده توسط خود آمریکایی ها صورت گرفته که زمانی با حمایت از مجاهدین باعث ایجاد این گروه تروریستی شدند. متاسفانه آمریکایی ها نمی خواهند از تاریخ عبرت بگیرند و همانطور که ما پیشتر اعلام کرده ایم آنها در آنجایی که باید به دنبال دشمن نیستند.
به گزارش ایرنا، استفان منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد این وزارت خانه پنج شرکت روسی در زمینه فناوری اطلاعات و سه شهروند این کشور را ضمن متهم کردن به تهدید امنیت آمریکا در لیست تحریم های خود قرار داده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها