رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362810

6 هتل مشهوری که نمای بیرونی آنها با گل و گیاه تزئین شده است

ساعت 24-گل رز زیباست، ظاهری ساده دارد. اما مطمئنا زیباترین گل جهان هم به شمار نمی آید. وقتی دکور و تزئینات هتل پلازای آتن در پاریس (Hotel Plaza Athenne) و هتل لِسیرِنوز (Le Sirenuse) در پوزیتانوی ایتالیا (Positano) را مشاهده می کنیم متوجه رخ دادن یک معجزه می شویم.

چنین محل‌های بنامی به همان اندازه که به کیفیت خدمات خود شهرت دارند، با برخورداری از زیبایی نمای بیرونی ساختمان هایشان که از گل های رنگارنگ پوشیده شده، نامشان برسر زبان‌ها افتاده است. درواقع وجود این گل­ها برای حیات تجاری این هتل­ها امری ضروری محسوب می­شود. چه­ چیز می­تواند به اندازۀ این گل­ها دلپذیر و معطر باشد؟

زیباترین هتل ها

هتل پلازا آتن - Hotel Plaza Athenne

در سال 1913 این منزل نمادین، به­عنوان یکی از شیک­ترین ساختمان­های آن زمانِ پاریس لقب گرفت:؛ عمارتی در شمارۀ 25 خیابان مونتِین (Montaigne). در همین ساختمان بود که کریستیان دیور (Christian Dior)، از اولین کلکسیون خود رونمایی کرد. امروزه، مجموعۀ هتل­های "هتل پلازا آتن" که متعلق به دارچستر (Dorchester) است، هم­چون مشتریانش ظاهر بسیار آبرومندی دارد و با گل­های شمعدانی سرخ تزئین شده است.

هتل پلازا آتن

هتل مولین دلابای - Le Moulin De L'Abbaye

این ساختمان قدیمی در کرانۀ رود دِرُن (Dronne) در برانتوم (Brantôme) فرانسه واقع شده است. شهری تاریخی که در سال 769 میلادی، شارلمان (Charlemagne) پادشاه وقت فرانسه در آن از یک صومعه دیدنی رونمایی کرد. هتل مولین دلابای یک مکان بسیار رمانتیک، با نمای خارجی پوشیده از پیچک‌ و پنجره های فانتزی و قدیمی است.

هتل مولین دلابای

هتل لسیرنوز Le Sirenuse

از سال 1951 میلادی تاکنون، هتل لسیرنوز هم­چون فانوسی دریایی از فراز صخره‌های مشهور پوزیتانو در ایتالیا، میهمانان را به­خود فراخوانده است. نمای بیرونی آجری­رنگ‌ آن و درختان تاکِ رونده اش منظره­ ی فوق العاده ای بوجود آورده­ که جان استاین‌بک (John Steinbeck) آن را به زیبایی توصیف کرده است: "هر اتاق، بالکن کوچک خود را دارد که می­توان از آن به دریای آبی و زیبایی های ساحل خیره شد."

هتل لسیرنوز

هتل The Peacock At Rowsley

این عمارت در دربی‌شایرِ (Derbishire)انگلستان واقع شده و سرتاسر نمای بیرونی آن پوشیده از گل‌های مختلف است؛ از یاس بنفش گرفته تا گیاه ویستریا در این بنا به چشم می خورد. آرامش و صمیمیت محیط این هتل آن را تبدیل به یک مکان فوق العاده برای گذران تعطیلاتی مملو از آرامش بدل کرده است.

هتل The Peacock At Rowsley

هتلِ ساوث بیچ Hotel South Beach

این هتل مجموعه ­ای دوست­دار محیط­زیست و در عین­ حال بسیار لوکس است. به طور مثال اتومبیل‌های تحت ­اختیار این عمارت، خودرو های برند تسلا هست که در زمینه خودروهای الکتریکی و بسیار مدرن فعالیت دارد. محیط خارجی این عمارت فضایی با ابعاد 300 متر مربع، بیش از 10000 گل و گیاه را در خود جای داده است. این طراحی با همکاری شرکت آگروسای (Agrosci) که به طراحی های داخلی موسوم به دیوار سبز شهرت دارد، انجام گرفته است.

هتلِ ساوث بیچ

هتل بلموند اسپلندیدو Belmond Hotel Splendido

شیک‌ترین زوج‌های تاریخ –یعنی لورن باکال (Lauren Bacall) و هامفری بوگارت(Humphery Bogart) و الیزابت تیلور(Elizabeth Taylor) و ریچارد برتون (Richard Burton) – تعطیلات خود را در هتل باشکوه بلموند، در پرتوفینوی ایتالیا سپری کرده­اند. منظرۀ دلچسب دریای لیگوریا (Ligurian Sea) با نمایی فوق العاده از باغات میوه و مرکبات و گل­های ویستریا آنرا بسیار خاطره انگیز می کند.

هتل بلموند اسپلندیدو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها