رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 363444

استراحت در فرودگاه با کپسول های جدید طراحی شده!

ساعت 24-اواخر امسال قرار است کپسولی به نام Airpod در سالن پرواز در فرودگاههای اروپایی قرار گیرد که امکان استراحت مسافرانی که میخواهند ساعت های طولانی پرواز کنند را فراهم می کند. هر کپسول دارای صندلی است که به یک تخت تبدیل می شود و همچنین وای فای با سرعت بالا در آن موجود است.

div itemprop="articleBody">

هزینه ی ورود به این کپسول ها اندک است و در زمان های پانزده تا بیست دقیقه ای به مسافران خدمات ارائه می کنند. این کپسول برای نصب در مکان های عمومی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و اتوبوس یا حتی مراکز خرید مناسب است و همانند یک اسمارت فون یا تلفن هوشمند غول پیکر عمل می کند.

استراحت در فرودگاه


کپسول Airpod که قرار است در اواخر سال جاری در فرودگاه ها مورد آزمایش قرار گیرد به مسافران یک مکان خصوصی برای استراحت قبل از سوار شدن به هواپیما می دهد. فضایی که به شدت نیاز به آن میان مسافران احساس می شد. هر بلوک دارای تهویه مطبوع، تصفیه کننده هوا و سوکت های برق نیز می باشد.
مسافرانی که می خواهند سریع سوار هواپیما شوند و در عین حال از این دستگاه استفاده کنند، می توانند برنامه را تنظیم کنند تا در تایم مقرر با لرزاندن صندلی آن ها را مطلع کند. به این صورت از پرواز جا نمی مانند.

فضای ذخیره چمدان و وسایل شخصی نیز وجود دارد و در بدو ورود اطلاعات پرواز خود را در سیستم ثبت می کنید.
استراحت در فرودگاه


طرح Airpod توسط Slovenian Mihael Meolic و Grega Mrgole طراحی و ساخته شد. این دو نفر همیشه به دنبال مکانهایی بودند که بتوانند قبل از پرواز از طریق پایانه های فرودگاه، استراحت کنند. آنها موفق شدند طراحی خود را در کنفرانس Crypto در صربستان ارائه کنند.

آقای Mrgol می گوید: "چشم انداز AirPod به طور کلی بهبود تجربه سفر است و علاوه بر این به کسانی که علاقه مند به کسب و کار و در آمد هستند فرصت های خوبی را ارائه می کند"

Airpod به صورت خصوصی تأمین مالی می شود تا زمانی که آماده فروش برای سازمان ها و نهادهای مختلف باشد. سازندگان می گویند که در مرحله آخر توسعه ، نمونه ی بتا از این کپسول ها را روانه ی بازار خواهند کرد. این نمونه کامل تر و بهتر از نمونه ی اولیه خواهد بود.
در حال حاضر قرار است از این کپسول ها در پاییز 2018 در فرودگاه های اتحادیه اروپا، استفاده شود.

استراحت در فرودگاه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها