رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 363451

هیجان هواداران تیم ملی ایران در سکوت کازان/ فردا آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با اسپانیا

کازان دومین میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی همانند مسکو حال و هوای فوتبالی ندارد اما ایرانی‌هایی که برای تشویق تیم ملی به این شهر آمده‌اند پرشور و بی شمار هستند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر کازان، پایتخت تاتارستان در فدراسیون روسیه به مصاف قهرمان جهان می‌رود. این دیدار روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در ورزشگاه کازان آره‌نا برگزار می‌شود.

شهر کازان هشتمین شهر پر جمعیت روسیه است که بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما کازان نیز همانند مسکو چندان حال و هوای جام جهانی به خود نگرفته است و کم‌تر علائم و نشانه‌های رقابت‌های جام جهانی را می‌توان در سطح شهر دید.

ایرانیان زیادی از سراسر جهان برای تشویق تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان به کازان آمده‌اند. در مسیر مسکو به کازان به فارس زبانان زیادی برخورد می‌کردیم که هدف و سفرشان به این شهر را تشویق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و حمایت از این تیم اعلام می‌کردند. بیش‌تر ایرانیانی که به کازان آمده‌اند و یا در مسیر کازان هستند، ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند. هر چند ایرانیان مقیم داخل نیز با وجود گرانی‌ها و مشکلات اسکان تیم‌ ‌ملی را در روسیه تنها نگذاشتند.

در تمرین روز یک‌شنبه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، برخی ایرانیان با خودروهای شخصی به روسیه آمده بودند و در محل کمپ تیم‌ ‌ملی حاضر شده بودند تا ملی‌پوشان را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ تشویق کنند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان امروز دوشنبه آخرین تمرینش را در کمپ لوکوموتیو در مسکو برگزار می‌کند و امشب راهی کازان خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلامی تیم‌ ‌ملی فوتبال فردا (سه‌شنبه) در زمین اصلی کازان آره نا تمرین پیش از انجام بازی برابر ‌اسپانیا را برگزار می‌کند و سرمربیان دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا و ایران نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

ورزشگاه کازان آره‌نا در حاشیه شهر کازان قرار دارد.

شهر کازان، شهر نسبتا کوچکی است که به نظر هزینه‌های زندگی در این شهر نیز کم‌تر از مسکو است، اما با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی در این شهر به گفته اهالی محل، قیمت هتل‌ها و مواد غذایی افزایش چشمگیری داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها