رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363505

لیبرمن: گروه های مقاومت را در نوار غزه ترور می کنیم

ساعت24- روزنامه 'القدس العربی' نوشت، 'آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تهدید کرد، پس از افزایش موج ارسال بادبادک‌های آتش ‌زا به سوی شهرک ها، ارتش این رژیم به سرعت سیاست ترور را در نوار غزه در پیش خواهد گرفت.

لیبرمن
style="text-align:justify">رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر محاصره نوار غزه را شدیدتر کرده و مردم این باریکه با اوضاع انسانی وخیمی روبه رو هستند. نظامیان این رژیم همچنین هرگونه تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها را برای احیای حقوق تضییع شده خود سرکوب می کنند.

کانال' 13' رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: وزیران این رژیم در پی جهنمی که فلسطینی ها با ارسال بادباک های حاوی مواد آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین درست کرده اند، خواستار در پیش گرفتن سیاست ترور در نوار غزه شدند.
این در حالی است که ارتش رژیم اسرائیل معتقد است، از سرگیری سیاست تصفیه و ترور، به سرعت به بروز جنگ جدید با فلسطینی ها منجر خواهد شد.
این باد بادک‌های آتش‌زا در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت که از 30 مارس (10 فروردین ماه) آغاز شده است، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.
از زمان آغاز این راهپیمایی ها، نظامیان اسرائیلی دستکم 130 فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده اند.
'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش بالن های آتش زای جوانان فلسطینی را که به سوی شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، 'کابوس واقعی' برای تل آویو خواند.
برخی منابع اسرائیلی روز گذشته (یکشنبه) از وقوع 17 آتش سوزی در شهرک های 'غلاف غزه' (شهرک های صهیونیست نشین واقع در نزدیکی نوار غزه) توسط بادبادک های آتشین خبر دادند که تظاهرکنندگان فلسطینی در مرزها به پرواز در می آورند.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تخمین زده است که طی دو ماه اخیر، تاکنون ۶۰۰ بادبادک و بالن آتش‌زا از نوار غزه به پرواز درآمده است که ارتش اسرائیل حدود ۴۰۰ بادبادک را ساقط کرده است.
در همین راستا، مجمع عمومی سازمان ملل روز چهارشنبه گذشته با اکثریت آرا، قطعنامه ای در محکومیت اسرائیل به دلیل استفاده از زور علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را تصویب کرد.
مردم بی دفاع فلسطین که اکنون سلاحی جز مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی های رژیم صهونیستی ندارند، برای تحقق مطالبات مشروع خود دست به تظاهرات مسالمت آمیز می زنند که غالبا توسط رژیم اشغالگر قدس به خاک و خون کشیده می شود.
مقامات تل آویو این بار نیز در مقابل مقاومت فلسطینی ها درمانده شده اند و قصد دارند به روش دیرینه خود یعنی سیاست ترور روی بیاورند.
رژیم صهیونیستی یکی از بیشترین سوابق را در ترور هدفمند رهبران فلسطینی دارد. بسیاری از رهبران سازمانهای فلسطینی همچون جهاد اسلامی و حماس توسط دستگاه‌های امنیتی اسرائیل ترور شده‌ اند. دادگاه عالی رژیم صهیونیستی قتل هدفمند را توجیه و آن را در مقابل عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینان تأیید کرد. ترورهای هدفمند تل آویو با واکنش جامعه جهانی مواجه شده است.
احمد یاسین، عدالعزیز رنتیسی و صلاح الشحاده از جمله بلند پایه ترین رهبران حماس هستند که به دست صهیونیست ها ترور شده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها