رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363525

تکذیب خبر ضرب و شتم زن ایرانی توسط اتباع افغان در ری

ساعت 24- حجت‌الاسلام علی ملکوتی بعد از ظهر دوشنبه در خصوص انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم یک زن ایرانی توسط چند تبعه افغان در ری گفت: این مطلب کذب است.

style="text-align:justify">دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خبر ضرب و شتم زن ایرانی توسط اتباع افغان در این شهرستان را تکذیب کرد.

حجت‌الاسلام علی ملکوتی بعد از ظهر دوشنبه در خصوص انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم یک زن ایرانی توسط چند تبعه افغان در ری گفت: این مطلب کذب است.

وی با تشریح ماجرای مشاجره بین این افراد اضافه کرد: یکی از اهالی ری با چند همسایه خود که از اتباع افغان بودند، مشاجره می‌کند، که طبق بررسی‌های انجام شده این مشاجره لفظی بوده و گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان این که روز بعد از مشاجره لفظی حال زن ایرانی نامساعد می‌شود، گفت: پس از انتقال این زن به بیمارستان وی فوت می‌کند.

ملکوتی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد، که این زن در اثر درگیری فیزیکی و یا ضرب و شتم کشته شده باشد، گفت: هیچ آثاری از ضرب و شتم و درگیری فیزیکی در متوفی دیده نشده است، اما علت فوت وی به طور دقیق توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است، که پس از ارائه گزارش پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: البته در خصوص این پرونده و با شکایت خانواده متوفی چند نفر از اتباع افغان پس از تشکیل پرونده قضایی دستگیر شدند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها