رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363645

پیش بینی برقراری جو پایدار در کشور

ساعت 24-مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جو پایدار در غالب مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک در این مدت در خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

2
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده باران و در برخی مناطق احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سه روز آینده در خوزستان و بوشهر در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد،اظهار کرد: در برخی مناطق این استان‌ها وزش باد شدید باعث خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ خرداد) غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می شود.

به گفته وظیفه آسمان تهران طی فردا و پس فردا، (۳۰ و ۳۱ خرداد) کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد و ۳۶و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها