رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363667

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه میدارند! +عکس

ساعت24-داشتن حیوانات خانگی در میان افراد مشهور امری متداول محسوب می شود. اما بارها نیز پیش آمده تا افراد مشهور حیواناتی که معمولا اهلی نمی شوند را به عنوان حیوانات خانگی برگزیده اند! اگر دوست دارید که با عجیب ترین حیوانات خانگی ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کریستین استوارت در مراسم فرش رمز کن
داشتن حیوانات خانگی در میان افراد مشهور امری متداول محسوب می شود. اما بارها نیز پیش آمده تا افراد مشهور حیواناتی که معمولا اهلی نمی شوند را به عنوان حیوانات خانگی برگزیده اند! اگر دوست دارید که با عجیب ترین حیوانات خانگی ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. کریستن استوارت: گرگ

کریستن استوارت ستاره سریال «گرگ و میش» اعتراف کرد که یک گرگ را به عنوان حیوان خانگی در خانه اش نگه می دارد. او می گوید که نگهداشتن گرگ در خانه، از سرگرمی های مادرش بود و ادعا می کند که برای داشتن چنین حیوانی مجوز دارد اما در واقعیت بعید به نظر می رسد. به گفته استوارت: «من در خانه ای زندگی می کنم که زمین بزرگ و پر از درختی دارد. بنابراین داشتن چنین حیوانی نیز غیرقانونی نمی باشد.» با این وجود دیدن یک گرگ برای همسایه های او بی شک یک کابوس خواهد بود. استیوارت در مصاحبه ای گفت: «من می دانم که داشتن یک گرگ در خانه کمی ترسناک هست، اما او بسیار دوست داشتنی می باشد!» به نظر می رسد که استوارت هنوز غرق در شخصیت خود در فیلم «گرگ و میش» مانده است.

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!


2. پاریس هیلتون: خرسک دم‌ حلقه‌ای

در سال 2005 پاریس هیلتون یک خرسک دم‌ حلقه‌ای را به عنوان حیوان خانگی خریداری کرد. اما از آنجا که نگهداری این حیوان در کالیفرنیا ممنوع بود، از طرف اداره حیات وحش به او هشدار دادند. او نیز ادعا کرد که آنها را از خانه اش خارج کرده است. اما ماجرا به همین جا ختم نشد. در سال 2006 بود که بار دیگر حیوان خانگی پاریس تیتر مجلات شد. حقیقت زمانی فاش شد که خرسک دم‌ حلقه‌ای دست پاریس را گاز گرفت و او مجبور شد که راهی بیمارستان شود. در واقع پاریس نه تنها دست از حیوان خانگی اش نکشید، بلکه یک جفت هم برای حیوانش خریداری کرد. پاریس آنها را در محوطه ای بیرون از خانه اش نگه می داشت.

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!


3. جاستین بیبر: میمون

یکی از جنجالی ترین حیوانات خانگی ستاره ها متعلق به جاستین بیبر بوده است. بیبر یک میمون کاپوچین کوچک را به عنوان هدیه تولد دریافت کرد و نامش را مالی گذاشت. او ادعا می کرد که برای نگهداری او مجوز داشت اما زمانی که با او به سفر رفت، مشخص شد که نگهداری او غیرقانونی بوده است. از فردی که مجبور است مدام در مسافرت باشد یا این که زمان زیادی را به تنهایی در استودیو بگذراند، داشتن یک حیوان خانگی کار عاقلانه ای نیست.

در سال 2013، زمانی که او می خواست به همراه حیوان خانگی اش به آلمان برود، توسط نیروهای امنیت فرودگاه متوقف شد و از آنجا که مدارک لازم را برای اثبات حرف هایش در مورد آن حیوان نداشت، نتوانست آن را با خود ببرد. در آن شرایط به جای این که به صورت قانونی وارد عمل شود، ترجیح داد تا میمون اش را رها کند. در واقع او هیچ سند و مدرکی را که قادر به پس گرفتن این حیوان باشد نداشت، در نتیجه آن حیوان رسما متعلق به اموال ملی دولت آلمان شد که عصبانیت بسیاری از هوادارانش را برانگیخت.

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!


4. کریستی آلی: لمور

طبق قوانین اداره حیات وحش کالیفرنیا، نگهداری لمور به عنوان حیوان خانگی غیرقانونی ست. البته نگهداری آنها تنها برای اهدافی خاص، مانند نمایش در فیلم یا تحقیقات علمی، بلامانع است اما کریستی آلی بدون توجه به این قوانین، آن را در خانه اش نگه می داشت. او نه تنها یک لمور، بلکه 14 لمور را به عنوان حیوان خانگی برای خانه اش در لس آنجلس خریداری کرده بود. او حتی 2 نفر را به مبلغ 40000 دلار در سال استخدام کرد تا کارهای آنها را انجام دهد.

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!


5. تایگا: ببر

آیا تا به حال به ببر به عنوان یک حیوان خانگی فکر کرده اید؟ تایگا از ستاره هایی ست که ببر را به عنوان حیوان خانگی اش انتخاب کرد. او ببری 7 ماهه را در خانه اش در کالیفرنیا نگه می داشت. این حقیقت زمانی که او عکسی از ببر را در اینستاگرامش منتشر کرد، لو رفت. پس از آن اداره حیات وحش از او خواست که هر چه سریع تر این حیوان را از خانه اش خارج کند. تایگا نیز به دلیل نگهداری غیر قانونی این حیوان وحشی به 6 ماه حبس محکوم شد.

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!


7. ملانی گریفیث: شیر

ملانی گریفیث بازیگر آمریکایی ست. او از همان دوران کودکی با یک شیر به نام «نیل» در خانه اش زندگی می کرد. مادرش این شیر را از بچگی، بعد از سفر به آفریقا با خود به خانه آورد. برخورد راحت و بدون ترس افراد خانه با این شیر تعجب همه را بر می انگیخت. ملانی حتی با شیرش در یک تختخواب می خوابید. اما آیا نگهداری چنین حیوان وحشی در خانه کاری عاقلانه است؟!

ستاره‌هایی که حیوانات وحشی در خانه نگه می‌دارند!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها