رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 363703

نوبخت: حمایت قوای قضائیه و مقننه از تصمیمات دولت امری مبارک است/ تخصیص ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای انواع کالاها تا ۲۷ خرداد

ساعت24-سخنگوی دولت تاکید کرد: حمایت قوه قضائیه و مقننه از تصمیمات قوه مجریه بسیار مبارک است.

نوبخت
، محمد باقر نوبخت در جلسه هفتگی خود با اصحاب رسانه با اشاره به دومین جلسه شورای هماهنگی قوای سه‌گانه با حضور روسای قوا گفت: باتوجه به فرمایشات رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی و شرایط زمان تحریم، خوشبختانه صبح امروز این جلسه در دفتر رئیس‌جمهور تشکیل شد و روسای هر سه قوا حضور داشتند.

وی ادامه داد: این جلسات ادامه خواهد داشت و بحث امروز در خصوص حمایت از بازار سرمایه و بورس بود.

نوبخت با بیان این که برای جلوگیری از انباشت نقدینگی در بازار تقاضا به جای تولید این تصمیم گرفته شد، گفت: هفته گذشته به جای این که نقدینگی به سمت بازار سکه و ارز برود، به سمت بازار سرمایه و بورس سرازیر شده است.

وی تاکید کرد: این مساله بسیار مبارک است که قوه قضائیه و مقننه از تصمیمات قوه مجریه حمایت کنند، رهبری محترم هم از این تصمیمات حمایت خواهند کرد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: می‌توانم بحث کمرنگ شدن تحریم‌ها را با وجود این شورای هماهنگی اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه در این برهه اگر درباره احساس روانی صحبت می‌شود، احساس ناامنی باعث می‌شود که یک تقاضای غیرمعمول صورت بگیردف گفت: این تقاضای غیرواقعی صرفا برای ذخیره است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نیازهای روانی واقعی نیست اما انتظارات تورمی را به وجود می‌آورد. در خصوص منابع ریالی و ارزی تا این لحظه دولت و کشور در این خصوص مشکلی نداشته است.

وی افزود : از اول فرودین سال جاری تا ۲۷ خرداد مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای انواع کالاها ارز تخصیص داده شده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: این تخصص با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است که برای داروها و کالاهای ضروری ۳هزار و ۸۰۰ تومان است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها