رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363874

هیرو: ایران هم در حمله بسیار قوی است و هم در دفاع

ساعت 24- سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است تیمش کار سختی را در بازی دوم مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد داشت.

dir="RTL" style="text-align:justify">فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی روسیه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: من کی‌روش را به خوبی می‌شناسم. مدت زیادی است که او را می‌شناسم. صحبت کردن با کی‌روش باعث افتخار است و این مربی پرتغالی انسان فوق‌العاده‌ای نیز است. او عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی ایران داشته است.

وی افزود: او سابقه هدایت رئال مادرید را دارد و آدم خوبی است. من از او خوشم می‌آید. تیم ایران هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ هجومی تیمی بسیار قوی است. گل زدن به ایران ساده نخواهد بود زیرا آن‌ها کار خود را بلد هستند و می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. ایران در تمامی مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی ۳۷ گل به ثمر رسانده که ۴۰ درصد این گل‌ها از مکان‌های مشخصی بوده است. من بر این موضوع که ایران تیمی بسیار قوی است اصرار دارم زیرا آن‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

هیرو ادامه داد: ایران از لحاظ فیزیکی نیز تیم بسیار قدرتمندی است و این کار ما را بسیار سخت می‌کند. بازی این تیم مقابل مراکش را دیدیم و آن را آنالیز کردیم. ایران هم دفاع خواهد کرد و هم به خوبی به دروازه ما هجوم خواهد آورد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: بازیکن ما یک هفته‌ای است که با تیم تمرین می‌کند و حال خوبی دارد. این بازیکن با فیزیوتراپ تمرین کرده و از فردا در اختیار ما خواهد بود. ما باید بازی با پرتغال را فراموش کنیم و روی ایران متمرکز شویم. تیم ما مقابل پرتغال خوب بازی کرد و ما احساس خوبی داشتیم اما بازی دوم ما با ایران سخت است و در ۴ سال ما یک بازی به این ترتیب داریم. ما باید فرصت‌های زیادی را در دیدار با ایران خلق کنیم و سه امتیاز را از ایران بگیریم. فردا بعد از ساعت ۱۰:۳۰ (به وقت ایران) می‌خواهیم هرچه در توان‌مان است را در زمین به نمایش بگذاریم. شرایط سخت خواهد بود زیرا رقیب ما بسیار قوی است اما می‌دانیم که باید کارمان را درست انجام دهیم پس باید به خودمان اطمینان داشته باشیم.

هیرو درباره مقابله با کارلوس کی‌روش گفت: دست آخر آن‌هایی که با هم رقابت دارند بازیکنان درون زمین هستند. من می‌دانم کی‌روش زمانی که مربی رئال مادرید بود، تلاش زیادی کرد تا من را جذب کند. ما دوستان خوبی هستیم و روابط نزدیکی داریم. تاثیرگذاران اصلی بازی، بازیکنان هستند و ما تنها روی نیمکت نشسته‌ایم و باید کار حداقلی را انجام دهیم. ایرانیان مفاهیم روشنی را در ذهن دارند و بازیکنان قوی‌ای را در اختیار دارند. آن‌ها در لحظه می‌توانند خطرناک باشند و پاس‌های خطرناکی را رد و بدل کنند. ایران در جاگیری‌ها در ضربات شروع مجدد نیز فوق‌العاده عمل می‌کند و بازیکنان می‌دانند چه موقعی در کجا باید قرار بگیرند.

وی گفت: ما برای ایران احترام قائلیم. ما به خودمان اعتماد داریم و به توانایی‌های خود ایمان داریم و می‌دانیم آن چه را می‌خواهیم می‌توانیم به دست بیاوریم. ما علاوه بر این که باید به پیراهن همه کشورها احترام بگذاریم، شخصیت خودمان را داریم و باید اهداف خود را پیگیری کنیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره داوید دخئا دروازه‌بان تیمش هم گفت: من با ۲۳ بازیکن روبه‌رو هستم. نمی‌توانم با همه بازیکنانم یک نوع رفتار را داشته باشم اما چیزی که به طور قطع می‌گویم این است که دروازه‌بان ما در دیدار با ایران دخئا خواهد بود. ما صددرصد به او اعتماد داریم و در طی دو، سه سال گذشته همیشه این را گفته‌ایم که دخئا بهترین دروازه‌بان دنیاست.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها