رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363913

بررسی مشکلات شرکت «رجا» در کمیسیون اجتماعی مجلس

ساعت 24- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی مشکلات و مطالبات شرکت مسافربری رجا با حضور وزیر راه در این کمیسیون خبر داد.

مجلس
div>

محمد رضا بادامچی درباره نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نشست امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی رئیس سازمان راه‌آهن و مدیرعامل شرکت مسافربری رجا در خصوص راه‌آهن و مشکلات مالی شرکت مسافربری رجا بود.

وی افزود: دوستان معتقد هستند خط های حمل و نقل آن‌ها سودی ندارد و ضررده است و قصد دارند برخی لوکوموتیوهای فرسوده را از رده خارج کنند، ولی از طرفی هم تعدادی به دنبال این موضوع شغل خود را از دست می‌دهند، مباحث اینچنینی مورد بحث قرار گرفت.

بادامچی تصریح کرد: مقرر شد مدتی تعیین شود تا لوکوموتیوهای قابل تعمیر، مورد تعمیر قرار گیرد و اصلاحات به تدریج انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود؛ منتهی مشکلات مالی در این حوزه وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: مقرر شد خواسته‌ها و پیشنهادها از سوی دوستان تا روز یکشنبه به کمیسیون ارائه شود. تا جلسه‌ای داشته باشیم و بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهیم. جلسه آتی کمیسیون با حضور وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود تا بتوانیم به مشکلات عزیزان رسیدگی کنیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها