رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364043

وزیر بهداشت: استفاده از دفترچه‌های بیمه سلامت مانند دسته چک سفید امضا است/ در مورد شیوع تب کریمه کنگو باید به یک آمار استناد کنیم

ساعت24-وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص میزان سقف استفاده از بیمه‌های سلامت گفت: اینکه ما دفترچه را به دست افراد بدهیم و آنان مانند یک دسته چک سفید امضاء هر طور که خواستند هزینه کنند و انتظار داشته باشیم که دولت و بیمه‌ها پرداخت کنند، در دنیا کمتر اتفاق می‌افتد.

وزیر بهداشت
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه سلامت و سقفی که برای این نوع بیمه در نظر گرفته شده است، گفت: این امر به تامین اجتماعی بازمی‌گردد، باید از طریق این سازمان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی اقدام کنند.

وی ادامه داد: اینکه ما دفترچه را به دست افراد بدهیم و آنان مانند یک دسته چک سفید امضاء هر طور که خواستند هزینه کنند و انتظار داشته باشیم که دولت و بیمه‌ها پرداخت کنند، در دنیا کمتر اتفاق می‌افتد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: باید به بیمه‌ها حق بدهیم محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری و غیرقابل قبولی پیش‌بینی کنند.

وی درباره احداث مراکز پزشکی و خانه‌های بهداشت در دهستان‌ها گفت: این مراکز در حال راه‌اندازی هستند و مردم مشاهده می‌کنند جامعه خدمات سلامت علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌های که دارد در حال اجرای تعهدات خود هستند.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ پروژه در حال احداث است.

وی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو گفت: آمار از طرف دکتر پویا اعلام شده است و فکر می کنم به یک آمار استناد کنیم صحیح‌تر باشد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها