رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364054

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!

ساعت 24-الیزابت دوم در انتخاب لباس و استایل خود یک خط واحد و مشخص را دنبال می کند و به خوبی می داند که چه مدل لباسی برازنده اش است و از پوشیدن چه مدل هایی باید بپرهیزد. لباس هایی که او می پوشد، کیف هایی که به دست می گیرد و کلاه هایی که بر سرش می گذارد... الگوی بسیاری از طراحان مد بوده و هست.

ملکه انگلیس
الیزابت دوم، متولد 1926، ملکه سلطنتی بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و رئیس اتحادیه کشورهای همسود است. او دارای رکوردِ طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ بریتانیا می باشد. او اکنون 92 سال سن دارد اما در این سن هم یکی از تاثیرگذارترین مهره های دنیای مد و فشن به حساب می آید.

او در انتخاب لباس و استایل خود یک خط واحد و مشخص را دنبال می کند و به خوبی می داند که چه مدل لباسی برازنده اش است و از پوشیدن چه مدل هایی باید بپرهیزد. لباس هایی که او می پوشد، کیف هایی که به دست می گیرد و کلاه هایی که بر سرش می گذارد... الگوی بسیاری از طراحان مد بوده و هست. اگر شما هم دوست دارید بدانید که او چه چیزهایی را مد کرده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. تاج سلطنتی

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
تاج در خانواده های سلطنتی جایگاه بسیار خاصی داشته و دارد و از یک ملکه به ملکه های دیگر به ارث می رسد. تاج هایی که ملکه الیزابت بر سرش می گذارد آنقدر زیبا و خاص است که چشمهای هر کسی را به سمت خود جذب می کند، حتی الهام بخش بسیاری از افراد، از جمله ستاره ها، بوده است. همانطور که در تصور می بینید، کورتنی لاو، خواننده و هنرپیشه آمریکایی، تاجی بر سرش گذاشته که به گفته خودش، از ملکه الهام گرفته است.



2. کت های باربور

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
یکی از برندهای مورد علاقه ملکه الیزابت، باربور، به خصوص کت هایش است. او در روزهای سرد و بارانی، اولویت اش را به بارانی و کت های این برند می دهد و این خود دلیلی شد تا ستاره های دیگر نیز به این برند توجه کنند. همانطور که می بینید الکسا چانگ نیز یک بارانی باربور به تن کرده است.



3. کفش لوفر

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
کفش های لوفر گوچی تا زمانی که ملکه انگلیس آنها را به پا نکرده بود، شهرت چندانی نداشت. اما از زمانی که او علاقه خود را به این مدل کفش نشان داد، سیل عظیمی از طرفداران به سمت کفش های لوفر گوچی هجوم بردند. با این اوصاف برند گوچی باید برای فروش لوفرهای خود قدردان ملکه باشد.



4. کیف دستی مدل باکس

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
ملکه همیشه کیف های مدل باکس به دست می گیرد. اگر به کیف هایی که در کت واک ها به نمایش در می آید نیز نگاهی بیاندازید، می بینید که تا چه حدی از مدل کیف های دستی ملکه الهام گرفته است.



5. شنل

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
شنل یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای سرد زمستان است، از این رو که هم به خوبی شما را گرم می کند و هم بسیار شیک و منحصر بفرد است. ملکه، حتی مدت ها قبل از این که این مدل لباس مد شود، شنل های رنگی زیبایی را به تن می کرد. طراحان مد نیز از مدل لباس او الهام گرفتند و در کت واک ها آن را به نمایش در آورند و در نهایت تبدیل به یکی از مدهای پرطرفدار روزهای سرد سال شد.



6. روسری

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
کریستفن کین و مری کترانتزو، دو طراح مطرح مد و فشن، از طرفداران پرو پا قرص روسری هایی هستند که ملکه انگلیس بر سر می گذارد. حتی در فشن شوهایی که آنها به نمایش در می آورند نیز رد پای این مد را خواهید دید.



7. یقه پاپیونی

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
هیچکس بهتر از ملکه الیزابت نمی تواند لباسی با یقه پاپیونی به تن کند. این مدل لباس بسیار کلاسیک می باشد و الگوی بسیاری از ستاره ها در فرش قرمز و دیگر میهمانی های رسمی بوده است.



8. کفش با پاشنه های پهن

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
اگر به ویترین کفش فروشی های زنانه نگاه کرده باشید، خواهید دید که در حال حاضر کفش هایی با پاشنه های پهن مد شده است. زمانی که ملکه می خواهد تیپی ساده و راحت، به قول معروف سبک خیابانی، بزند، این مدل کفش را انتخاب می کند. او کفش با پاشنه های کمی بلند و پهن را بهترین انتخاب برای چنین موقعیت هایی می داند. انتخاب او مورد پسند طراحان و زنان دیگر نیز قرار گرفت به طوری که تبدیل به یکی از مدل های محبوب سال شد.



9. ژاکت بافتنی

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
یکی دیگر از انتخاب های ملکه الیزابت برای روزهای سرد سال، ژاکت های بافتنی است. برندهای مشهوری چون شنل، از این مدل لباس او الهام گرفته و کلکسیون زیبایی از این ژاکت های بافتنی را روانه بازار کرده اند که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.



10. ست کردن رنگ کت و کلاه

لباس‌هایی که ملکه انگلیس مد کرد!
یکی از خصوصیات سبک لباس پوشیدن ملکه، کت های بلند و کلاه هایی است که با آنها ست می کند. او رنگ لباس هایش را متناسب با جایی که می رود انتخاب می کند، برای مثال وقتی می خواهد به خانه سالمندان برود لباس های پر رنگ می پوشد تا افرادی که ضعف بینایی دارند او را خوب ببینند، در رفتن به مدارس هم لباس های روشن و شاد می پوشد تا توجه آنان را به خود جلب کند. این سبک خاص لباس پوشیدن او طرفداران زیادی پیدا کرد. برند مورد علاقه در این زمینه، برند گوچی است که بهترین ست های کت و کلاه های رنگی را تولید و راونه بازار می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها