رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364139

وزیر آموزش و پرورش: قسط اول پاداش فرهنگیان از ۱۰ روز آینده واریز میشود

ساعت24-وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان از ۱۰روز آینده آغاز می‌شود، گفت: این معوقات که مربوط به بازنشستگان سال ۹۶ است را در سه مرحله تسویه می‌کنیم.

بطحائی
سیدمحمد بطحایی با اشاره به اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریورماه پرداخت می‌شود، اظهار داشت: نظر بر این بود که به ترتیب اولویت بازنشستگی، پاداش ها ۱۰۰درصد پرداخت شود اما نمایندگان معلمان بازنشسته اعلام کردند در سه قسط و به همه پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت کارکنان خود را پرداخت نکرده است، تصریح کرد: پس از تجمع چند روز قبل معلمان بازنشسته، ۶ نفر از نمایندگان آنها به دفتر بنده آمده و مسائل خود را مطرح کردند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به این نمایندگان توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای پاداش ۹۶ کارکنان خود را پرداخت نکرده است البته در این مورد منظور شرکت‌ها نیست و ممکن است فردی همسر یا اقوامش در بانک یا شرکت‌های دولتی باشد و پاداش خود را دریافت کرده باشد که رویه آنها متفاوت است.

بطحایی با اشاره به اینکه اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تاکید دولت، پاداش پایان خدمتشان پرداخت می‌شود، آموزش ‌و پرورش است، گفت: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به سایر کارمندان تا حدودی پایین‌تر است و ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ ۱۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرد اما معلمی داریم که ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان پاداش دارد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها