رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364152

استاندار تهران: آماده برگزاری جشن پیروزی هستیم

ساعت24- استاندار تهران با پیش‌بینی برد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با تیم اسپانیا اعلام کرد که تهران آماده برگزاری جشن شادی مردم است.

style="text-align: justify;">محمدحسین مقیمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران حاضر درباره نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در قالب رقابت‌های جام جهانی روسیه که تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم این دیدار با برد تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای اعلام یک نتیجه گفت که پیش‌بینی‌اش این است که نتیجه این دیدار یک صفر به نفع تیم ملی کشورمان به پایان خواهد رسید.

مقیمی همچنین با قدردانی از ملی‌پوشان کشورمان افزود: البته هر نتیجه‌ای که در این دیدار و دیدارهای بعدی حاصل شود از ارزش و توانمندی‌های فوتبالیست‌های کشورمان کم نخواهد کرد و ما قدردان ورزشکاران عزیزمان هستیم.

استاندار تهران درباره این‌که آیا امروز در اولین ورود همزمان زنان و مردان برای تماشای خانوادگی بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی، در ورزشگاه حضور خواهد داشت یا خیر؟ به ایسنا گفت: هرجا که لازم باشد ما حضور خواهیم داشت؛ ان‌شاءالله مردم شاد باشند.

مقیمی همچنین درباره اینکه اگر پیش‌بینی‌اش از برد ایران درست باشد، آیا آمادگی برگزاری جشن پیروزی وجود دارد یا خیر؟ هم گفت : همانطور که در بازی قبلی مردم به خیابان‌ها آمدند و شادی کردند، برای این دیدار هم استانداری و دستگاه‌های مختلف آمادگی دارند.

دیشب شورای تامین استان تهران اعلام کرد خانواده‌ها می‌توانند امروز فیلم بازی ایران و اسپانیا را در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی رو پرده بزرگ ببینند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها