رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364178

تماشاگران ایرانی در حسرت یک پیراهن

ساعت 24- بسیاری از تماشاگران ایرانی که برای حمایت از تیم ملی به روسیه سفر کرده اند در حسرت دریافت یک پیراهن این تیم هستند، اما پاسخ مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به آن‌ها تکراری است!

style="text-align:justify">ایرانی‌های زیادی از کشورهای مختلف خود را به روسیه رسانده اند تا حامی تیم ملی در دیدار برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال باشند. آن‌ها در دیدار با مراکش برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و امیدوارند برابر اسپانیا نیز تیم ملی نتیجه خوبی کسب کند.

بسیاری از تماشاگرانی که از کشورهای مختلف به روسیه آمده اند به دلیل اینکه در کشور محل اقامت خود فروشگاهی برای خریدن لباس تیم ملی ندارند، به امید گرفتن یک پیراهن در اطراف ورزشگاه محل برگزاری بازی ایران می‌چرخند، اما با پاسخ‌های تکراری مواجه می‌شوند.

درحالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از قبل اعلام کرده بود پیراهن‌های زیادی را برای هدیه به تماشاگران به روسیه خواهد برد، اما به نظر می‌رسد یا توزیع بدی در این رابطه صورت گرفته است یا درخواست زیاده بوده که بسیاری از تماشاگران بدون پیراهن مانده اند.

برخی از تماشاگرانی که از کشورهای اروپایی و آمریکایی به روسیه آمده اند در اطراف ورزشگاه کازان به خبرنگار مهر اعلام کردند باوجود تلاش چند ساعته نتوانسته اند یک پیراهن را برای خود تهیه کنند. پزشکی که از آمریکا به روسیه آمده بود تاکید کرد در دو دیدار تیم ملی برابر مراکش و حالا اسپانیا ساعت‌ها اطراف ورزشگاه حضور داشته تا یک پیراهن تیم ملی ایران را تهیه کند و با خود به آمریکا ببرد، اما پاسخ مسئولان تکراری بوده و به وی اعلام کرده اند: «تمام شده است»!

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها