رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364199

روسیه به «نیروی فضائی ارتش آمریکا» واکنش نشان داد

ساعت 24- وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه به دستور دو روز گذشته دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم تشکیل «نیروی فضائی ارتش» واکنش نشان داد.

روسیه و امریکا
style="text-align:justify">وزارت خارجه روسیه در واکنش به دستور رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم تشکیل «نیروی فضائی ارتش» اعلام کرد: نظامی کردن فضا عواقبی کمتر از مسابقه تسلیحاتی اتمی در پی ندارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه به دستور دو روز گذشته دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم تشکیل «نیروی فضائی ارتش» واکنش نشان داد.

«ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره گفت: واشنگتن با این اقدام، گامی در راستای استقرار جنگ افزارها در فضا برداشته است و لذا این کار می‌تواند به رقابت‌های تسلیحاتی جدیدی منتهی شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود: هشدار می‌دهیم که نظامی کردن فضا دارای عواقبی است که برخوردار از نتیجه‌ای کمتر از مسابقه تسلیحاتی اتمی به شمار نمی‌آید.

این در حالیست که «ویکتور بوندارف» رئیس کمیته دفاعی و امنیتی دومای روسیه نیز روز گذشته در این خصوص گفته بود: اگر آمریکا به نقض معاهده فضائی مبادرت نماید، واکنش سختی را به آن نشان خواهیم داد. نظامی گری در فضا به فاجعه‌ای بزرگ منتهی خواهد شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها