رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364201

رونالدو دلیل گذاشتن مدل جدید ریش خود را فاش کرد+عکس

ساعت 24- کاپیتان تیم ملی پرتغال دلیل خوشحالی معنادار پس از گلزنی‌اش به اسپانیا و همچنین مدل جدید ریشی که گذاشته است را توضیح داد.

style="text-align: justify;">برای خیلی‌ها خوشحالی پس از گل متفاوت رونالدو در بازی قبلی پرتغالی مقابل اسپانیا (دیداری که با تساوی 3 بر 3 و هت‌تریک رونالدو) و ریش گذاشتن او در قسمت چانه‌اش سؤال برانگیز بود و او امروز (چهارشنبه) پس از پیروزی یک بر صفر پرتغال مقابل مراکش در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها این ابهام را برطرف کرد.

رونالدو در این باره گفت: این یک شوخی بود که من پیش از بازی‌مان مقابل اسپانیا در کمپ تیم با کوارشما (هافبک تیم ملی پرتغال) انجام دادم. من و او در سونا بودیم و من شروع به اصلاح صورتم کردم اما این یک قسمت را گذاشتم. به او گفتم که اگر فردا به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام جهانی این قسمت از ریشم را اصلاح نخواهم کرد. امروز هم که گل زدم و این ریش اینجا می‌ماند.

رونالدو که برای دومین بار متوالی در این جام بهترین بازیکن میدان لقب گرفت، سپس به پیروزی سخت تیمش مقابل مراکش اشاره کرد و اظهار داشت: می‌دانستیم که حریف‌مان تیمی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و هر کاری از دستش برآید انجام می‌دهد. آنها واقعاً قوی ظاهر شدند و حمایت پرشور و پر سر و صدای هواداران‌شان هم ما را غافلگیر کرد. ما خوب دفاع کردیم. من توانستم گل بزنم و به تیم ملی برای کسب سه امتیاز کمک کنم. خوشحالم چون لحظه زیبایی را رقم زدم. حالا یک قدم دیگر با صعود از گروه‌مان فاصله داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در صورت امکان می‌خواهیم به عنوان تیم اول از گروه‌مان بالا برویم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها