رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364203

پسر ترامپ را مانند فرزندان مهاجران از مادرش جدا کنید و بین کودک‌آزاران بیاندازید

ساعت 24- یک بازیگر آمریکایی پیشنهاد داده بود پسر ترامپ را با کودک‌آزاران در یک قفش بگذارند تا وی بفهمد که جدا کردن کودکان خردسال پناهجویان غیرقانونی از والدینشان، چه طعمی دارد؛ کاخ سفید این تهدید را جدی گرفته است.

پسر ترامپ
style="text-align:justify">«ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهور آمریکا پس از شنیدن خبر شوخی تهدیدآمیز «پیتر فوندا» بازیگر مشهور آمریکایی با پسرش «بارون ترامپ»، از گارد حفاظتی کاخ سفید خواست که این تهدید را به صورت جدی بررسی کنند.

دولت «دونالد ترامپ» این روزها به دلیل جدا کردن مهاجران غیرقانونی از فرزندانشان، تحت فشار شدیدی است. دولت آمریکا ظرف هفته‌های گذشته با اجرای سخت‌گیرانه سیاست‌های مهاجرتی باعث جدایی بیش از ۱۱۰۰۰ کودک از والدینشان در نقاط مرزی آمریکا شده است. برخی از فعالان حقوق مهاجران گفته‌اند مقام‌های آمریکایی زنان را هم از نوزادهایشان جدا می‌کنند اما وزارت امنیت داخلی آمریکا آن را انکار کرده است.

فشار افکار عمومی به جایی رسیده که گفته می‌شود ترامپ امشب فرمانی اجرایی برای لغو قانون جدایی فرزندان از والدین در بازداشتگاه امضا می‌کند. در آمریکا بازداشت کودکان به همراه والدینشان ممنوع است.

در واکنش به این جدایی تأثربرانگیز کودکان از والدینشان، پیتر فوندا بازیگر آمریکایی در صفحه توئیتری خود نوشته: «باید بارون ترامپ را به زور از آغوش مادرش بیرون بکشیم و وی را در یک قفش با کودک‌آزاران بیاندازیم تا انگاه ببینیم که آیا این مادر در برابر این آدم مزخرفی که شوهرش شده، می‌ایستد یا نه.»

ملانیا ترامپ پس از شنیدن این خبر «سرویس مخفی» را که مسئول حفاظت از روسای جمهور آمریکا و خانواده‌های آنان است را خبر کرده و در خصوص مورد تهدید قرار گرفتن جان پسرش، به آنها هشدار داده است.

بارون ترامپ پنجمین فرزند رئیس‌جمهور آمریکا از سومین همسرش است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها