رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364204

شکست ایران در عین شایستگی برابر اسپانیا

ساعت 24-دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا با برتری یک بر صفر شاگردان فرناندو هیرو به پایان رسید.

1
div>

دیدار تیم‌های‌ ایران و اسپانیا در چارچوب گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال با پیروزی یک بر صفر تیم اسپانیا به پایان رسید. تک گل این بازی را کاستا در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

- مصاف تیم‌های ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران با سوت داور اروگوئه‌ای آغاز شد.

- دقیقه پنجم ایران، ضد حمله سریع بازیکنان ایران می‌توانست به فرصت خوبی برای گلزنی تبدیل شود اما در نهایت یک ضربه ایستگاهی برای ایران به دست آمد و این فرصت برای ایران در نهایت از دست رفت.

- در حالی که تیم اسپانیا با پاسکاری کوتاه و چرخش توپ موجب شد تا بازیکنان ایران در یک سوم دفاعی تجمع کنند ولی تیم ایران در یک ضد حمله در دقیقه ۱۴ فرصت نسبتا خوبی داشت که شوت انصاری‌فرد در نهایت راهی اوت شد.

- ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیم اسپانیا در دقیقه ۲۵ را سیلوا به سمت دروازه ایران زد ولی بیرانوند با جاگیری مناسب، توپ را در آغوش گرفت.

- در دقیقه ۳۰ این دیدار فشار تیم اسپانیا یک فرصت خوب برای سیلوا ایجاد کرد و او با ضربه‌ای آکروباتیک تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما ضربه او راهی اوت شد.

- در ۱۵ دقیقه پایانی این دیدار در نیمه اول، تیم اسپانیا فشار زیادی را روی دروازه ایران ایجاد کرد ولی مدافعان تیم ملی با جاگیری مناسب مانع از گلزنی تیم اسپانیا شدند. یکی از این فرصت‌ها در دقیقه ۴۵+۲ برای سیلوا فراهم شد که شوت او را مدافعان ایران به کرنر فرستادند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

- با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم اسپانیا بود که بر بازی سوار بود و شوت سنگین بوسکتس را بیرانوند با واکنش تماشایی در دقیقه ۴۹ دفع کرد.

- شوت سنگین کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۵۳ به پشت دروازه اسپانیا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

- فرصت خوب برای کاستا در دقیقه ۵۴ با اشتباه رضائیان همراه شد و ضربه او به پای کاستا برخورد کرد و به گل تیم اسپانیا تبدیل شد.

- ضربه سر عالی طارمی در دقیقه ۶۰ از کنار دروازه تیم اسپانیا به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

- در دقیقه ۶۵ این دیدار ضربه عزت‌اللهی به گل تبدیل شد ولی داور آن را آفساید اعلام کرد.

- در دقیقه ۷۰ این بازی فرصت عالی برای اسپانیا ایجاد شد اما این توپ را رضاییان با کمک دیگر بازکینان روی خط نگه داشت و در نهایت داور به سود ایران یک خطا اعلام کرد.

- ارسال یک توپ بلند برای طارمی در دقیقه ۷۵ می‌توانست ایران را به گل برساند ولی او هرچه تلاش کرد به توپ نرسید تا این فرصت از دست برود.

- ارسال عالی وحید امیری در دقیقه ۸۲ با ضربه سر طارمی همراه شد ولی این توپ با اختلافی ناچیز از بالای دروازه اسپانیا راهی اوت شد.

- در دقایق پایانی این دیدار تیم ایران فشار نسبتا خوبی را روی دروازه تیم اسپانیا ایجاد کرد ولی تلاش شاگردان کی‌روش به نتیجه‌ای نرسید تا با وجود نمایش تحسین برانگیز تیم ملی ایران، این تیم با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم اسپانیا شود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی (میلاد محمدی ۶۹)، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد (علیرضا جهانبخش ۷۵)، وحید امیری (سامان قدوس ۸۶)، رامین رضاییان، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب اسپانیا: داوید دخئا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ایسکو، آندرس اینیستا (کوکه ۷۱)، لوکاس واسکتس (آسنسیو ۷۹)، داوید سیلوا و دیگو کاستا (رودریگو ۸۸).

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها