رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364220

فهرست آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی

ساعت24 - مناسب‌ترین بودجه برای خرید اولین خانه مناسب سکونت زوج‌های خانه اولی با توجه به سطح بودجه اغلب این گروه از متقاضیان مسکن، آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی است.

آپارتمان
div style="text-align:justify">

دنیای اقتصاد: مناسب‌ترین بودجه برای خرید اولین خانه مناسب سکونت زوج‌های خانه اولی با توجه به سطح بودجه اغلب این گروه از متقاضیان مسکن، آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی است.

با کاهش نسبت تسهیلات خانه‌دار شدن به متوسط قیمت آپارتمان مسکونی، قدرت خرید زوج‌های خانه اولی در جریان تشنج قیمتی چند ماه اخیر کاهش یافته و خانه اولی‌هایی که به امید برخورداری از تسهیلات معادل حدود ۶۰ درصد از ارزش ملک انتخابی خود وارد صندوق پس‌انداز مسکن یکم شده و سپرده‌گذاری کرده بودند، اکنون ناگزیر هستند یا خانه کوچک‌تر و قدیمی‌تری متناسب با ظرفیت کنونی بودجه خود بخرند یا اینکه نقدینگی خود را افزایش دهند تا بتوانند گزینه مطلوبی را که از ابتدا و در زمان سپرده‌گذاری مدنظر داشتند، تملک کنند. طبیعی است افزایش بودجه بدون افزایش سقف وام مسکن برای خانه اولی‌ها امری تقریبا غیرممکن یا دست‌کم دشوار است. بنابراین آنها ناگزیر هستند به سراغ آپارتمان‌های کوچک‌تر و قدیمی‌تر یا در محله‌های نسبتا ارزان‌تر بروند و خانه اول خود را با قدری فاصله نسبت به ایده‌آل خود خریداری کنند.

اگرچه نوسان قیمت مسکن در ماه‌های اخیر دیواری میان خانه مطلوب خانه اولی‌ها با آنچه امکان خریدش را دارند، ایجاد کرده است، اما نگاهی به آخرین معاملات انجام شده در دامنه قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حاکی از این است که واحدهای کم‌سن زیادی نیز در مناطق مختلف شهر وجود دارد که خانه اولی‌ها می‌توانند به سراغ آنها بروند. در عین حال لازم است ارزیابی قیمت توسط خانه اولی‌های جست‌وجوگر در بازار، بر اساس قیمت قطعی معاملات انجام شده در خرداد ماه صورت گیرد تا با آگاهی از ارزش واقعی ملک انتخابی خود، پای قرارداد حاضر شوند.

فهرست آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها