رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364235

ممنوعیت اخذ وجه از اولیاء هنگام ثبت‌نام

ساعت24 -مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دریافت وجه هنگام ثبت نام را به هیچ وجه قبول نداریم گفت: معتقدیم مکانیزم‌های مشارکت‌ مردمی باید به گونه‌ای باشد که توهم ثبت نام مشروط را از بین ببرد.

وزارت آموزش و پرورش
علیرضا کمرئی با بیان اینکه هر ساله یکی از موضوعات مورد شکایت، اخذ وجه به هنگام ثبت نام مدارس است اظهار کرد: طی آسیب شناسی که از چهار سال فرایند ثبت نام انجام دادیم مشخص شد، اخذ وجه اجباری از اولیا که ممنوعیت دارد یکی از آسیبهاست.

وی افزود: البته بسیاری مدیران مدارس تلاش می‌کنند در زمان ثبت نام هیچ شرطی وجود نداشته باشد. دریافت وجه به هنگام ثبت نام را به هیچ وجه قبول نداریم و معتقدیم مکانیزم‌ های مشارکت‌ مردمی باید به گونه‌ای باشد که توهم ثبت نام مشروط را از بین ببرد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به راه‌های ارتباط مردم با آموزش و پرورش برای ثبت شکایات اظهار کرد: ما در همه مناطق و استان‌ها ادارات پاسخگویی به شکایات داریم و شماره‌های تماس آن در دسترس مردم قرار دارد.

کمرئی ادامه داد: ضمنا مردم می‌توانند در سامانه ثبت شکایات اعتراضات خود را به صورت موردی ثبت کنند.

وی تاکید کرد: موظفیم در سطح مناطق و در یک بازه زمانی معین به شکایات پاسخ دهیم که در صورت نیاز به صورت اتوماتیک به سطوح بالاتر استانی و وزارتخانه می‌رسد تا به فوریت مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها