رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364283

واکنش «راموس» به حضور زنان در ورزشگاه آزادی: آنان برنده اصلی دیدار ایران و اسپانیا بودند

ساعت24-کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با بازنشر خبر حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی نوشت که آنان برنده اصلی دیدار ایران و اسپانیا بودند. او با بازنشر این توئیت که «هواداران زن برای نخستین بار پس از سال 1979 میلادی اجازه یافتند که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه آزادی تهران بروند.» نوشت: آن ها کسانی هستند که برنده شدند. خوش شانس هستند که اولین نفرها بودند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با بازنشر خبر حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی نوشت که آنان برنده اصلی دیدار ایران و اسپانیا بودند.

«سرخیو راموس» کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا توئیتی از یک تارنمای خبری منتشر کرد که به حضور زنان در ورزشگاه آزادی پرداخته بود.

در این توئیت آمده است: هواداران زن برای نخستین بار پس از سال 1979 میلادی اجازه یافتند که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه آزادی تهران بروند.

راموس با بازنشر این توئیت نوشت: آن ها کسانی هستند که برنده شدند. خوش شانس هستند که اولین نفرها بودند.

شامگاه چهارشنبه اخبار ضد و نقیض مبنی بر لغو برنامه پخش بازی ایران و اسپانیا در وزرشگاه آزادی منتشر شد که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این برنامه به قوت خود باقی است و این دیدار از صفحه نمایشگر حاضر در ورزشگاه پخش می شود.

به گزارش ایرنا، پس از این اعلام نیروی انتظامی، سرانجام پای خانواده ها و بانوان ایرانی به ورزشگاه بزرگ و خاطره انگیز آزادی تهران باز شد و دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا را از روی نمایشگر بزرگ این ورزشگاه تماشا کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در جام جهانی 2018 روسیه یک بر صفر مغلوب اسپانیا شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها