رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364297

هوای تهران از نظر آلاینده ازن در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

ساعت 24-مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طی امروز کیفیت هوای تهران از نظر آلاینده ازن در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

حسین شهبازی، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی عصر امروز (پنجشنبه) است و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی -جنوبی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز وضعیت کیفیت هوای پایتخت از لحاظ آلاینده ازن در آستانه شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس خواهد بود، تصریح کرد: وزش باد در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک شده و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: با تداوم این شرایط جوی طی فردا (جمعه) در برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا بر غلظت آلاینده‌ها به طور نسبی افزوده شود، گفت: دما تا روز پایانی هفته افزایش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۰ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۸۸ همچنان در شرایط سالم است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها