رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364343

رهبر انقلاب از عملکرد مجلس رضایت دارند/ تاکید رهبری برای تدوین قوانین داخلی در رابطه با FATF

ساعت24-نماینده مردم تهران درباره دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب از عملکرد مجلس شورای اسلامی راضی هستند و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را به نمایندگان توصیه کردند.

خبر456

محمدرضا بادامچی درباره دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مسائل مهمی مطرح شد مانند دامنه کار نمایندگان و این که آنان باید به مسائل مهم کشور توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند لوایح و قوانینی که مجلس شورای اسلامی تصویب می‌کند، باید سمت مردم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برخی از کنوانسیون‌هایی که عمق و اهداف آنان مشخص نیست، گفت: ایشان فرمودند که پارلمان ایران معاهدات و کنوانسیون‌هایی را طراحی و مصوب کند و خود را درگیر چارچوب‌هایی که وابستگی‌هایی را به وجود می‌آورد، نکند.

وی ادامه داد: ایشان به طور مثال از FATF و پولشویی سخن گفتند و تاکید کردند که خودمان در داخل باید قوانینی در این خصوص داشته باشیم .

بادامچی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند شما فضائل ملت هستید، گفت: رهبری بسیار تاکید داشتند که قوانین باید به نفع مردم باشد و شما باید طرف آنان قرار بگیرد.

وی با اشاره به گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در محضر رهبر انقلاب، گفت: ایشان از عملکرد مجلس بسیار راضی بودند و به نمایندگان توصیه کردند که هوشیار باشید و پتانسیل و انرژی داخلی را بیشتر مورد توجه قرار دهید تا توجه به عوامل بیرونی.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها