رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364361

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ماه ۱۳۹۷

ساعت 24- سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان سرباز معلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ می‌باشند را به انجام خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:کلیه مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۷ دریافت کرده اند، می‌بایست در تاریخ تعیین شده خود را معرفی کنند.

لازم به ذکر است کلیه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه ۹۷ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می‌شوند.

گفتنی است مشمولانی که امریه سرباز معلمی برای آنان صادر نشده، می‌بایست برای پیگیری درخواست خود به آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، آمده است؛ مشمولان می‌بایست برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... را هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها