رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364366

انهدام باند قاچاقچیان کالا با توقیف محموله ۱۸۰ میلیارد ریالی در سواحل هرمزگان

ساعت 24- فرمانده دریابانی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ وارد کننده کالای قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی"، دریابانان استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کردند.

وی از کشف بزرگترین محموله قاچاق و انهدام یک باند بزرگ قاچاق کالا در استان خبر داد و افزود: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و فعالیت‌های بی وقفه، باند وارد کننده کالای قاچاق را که به صورت غیرقانونی اقدام به انتقال کالا توسط یک فروند شناور به مرزهای استان می‌کرد را، شناسایی و تحت کنترل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد: دریابانان پس از شناسایی این باند، در اقدامی سریع و عملیاتی توانستند قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام و شناور را متوقف کنند.

سرهنگ خرم‌روی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از شناور، یک هزار و ۹۵۰ کیلو انواع مواد دخانی، ۱۸ هزار کیلو لیموخشک، ۷۳۷ دستگاه کولر، ۴۱ دستگاه یخچال، ۵۰ دستگاه تلویزیون، ۲۲ هزار و ۹۲۰ کیلو برنج، ۵۲۰ جفت کفش، ۸ هزار و ۵۴۶ لیتر روغن خوراکی، ۱۴ هزار لیتر روغن خودرو، ۱۹۷ هزار و ۸۰۸ پاکت انواع نوشیدنی، ۳۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۵۰ تکه ظروف آشپزخانه و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر کشف کردند.

وی در خاتمه با اشاره به انهدام باند قاچاقچیان و دستگیری ۶ قاچاقچی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناس، ارزش ریالی محموله کشف شده، ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها