رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364443

تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر ایران دچار چالش اساسی شد

ساعت 24- رسانه های خبری ترکیه بازی دلاورانه تیم ملی فوتبال ایران در برابر اسپانیا در دومین رقابت خود در جام جهانی 2018 روسیه را به شکل گسترده ای منعکس کردند به طوری که این رویداد در راس اخبار رسانه های این کشور جای گرفت.

style="text-align:justify"> روزنامه استار با درج عنوان 'اسپانیای قدرتمند مقابل ایران به سختی افتاد' به بازی دیشب تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا اشاره کرد و نوشت: تیم ملی فوتبال اسپانیا با همه ستارگان جهانی خود مقابل تیم ملی فوتبال ایران دچار چالش اساسی شد و با یک گل اتفاقی توانست بر ایران غلبه کند.

روزنامه ینی شفق از رسانه های نزدیک به دولت ترکیه عنوان 'اسپانیا در یک مسابقه سخت، ایران را مغلوب کرد' نوشت: اسپانیا با غلبه بر ایران، شانس خود برای صعود به دور بعد را افزایش داد.
این رسانه افزود: بازیکنان تیم ملی ایران با مسدود کردن راه های نفوذ، به واقع اسپانیا را به زحمت انداختند اما در نهایت با برخورد توپ به پای کاستا، دروازه ایران باز شد و به رغم تلاش بازیکنان ایرانی، این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به نفع اسپانیا به پایان رسید.
روزنامه صباح از دیگر رسانه های ترکیه با درج عنوان 'اسپانیا به زحمت افتاد' به انتشار گزارش بازی تیم ملی ایران با اسپانیا پرداخت و نوشت: ایران با پیروزی در بازی اول خود دارای روحیه ای مضاعف بود و در این بازی نیز با تمام توان مقابل اسپانیا بازی کرد اما در نهایت این اسپانیا بود که به سختی و با گل کاستا بازی را به نفع خود پایان داد.
روزنامه وطن از دیگر رسانه های ترکیه بود که با درج عنوان 'اسپانیا با سختی پیروز شد' نوشت: بازیکنان اسپانیایی توانستند با یک گل، تیم ملی سختکوش ایران را شکست داده و با چهار امتیاز برای صعود به دور بعد امیدوارتر باشند.
روزنامه ینی آکیت نیز عنوان 'ایران با یک گل به طور شانسی از اسپانیا شکست خورد' به بازی دلاورانه تیم ملی ایران در برابر اسپانیا اشاره کرد و نوشت: کاستا، بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال اسپانیا توانست گل برتری به ثمر برساند و در ادامه بازیکنان ایران ضمن خارج شدن از لاک دفاعی چندین موقعیت خطرناک روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند و حتی یک گل این تیم نیز از سوی داور آفساید اعلام شد.
رسانه های دیگری از جمله ان.تی.وی، حریت، خبرتورک و ملیت نیز ضمن انعکاس بازی جنگجویانه بازیکنان ایرانی، با درج عنوان 'زنان ایرانی پس از چهل سال در ورزشگاه، بازی ملی پوشان کشورشان را تماشا کردند' به حضور زنان کشورمان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ملی پوشان نیز پرداختند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها