رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364551

IGTV را بیشتر بشناسید +تصاویر

ساعت 24-با قابلیت‌ها و بخش ‌های مختلف اینستاگرام که به شما اجازه ارسال ویدیوهایی تا حداکثر یک ساعت را می‌دهد، بیشتر آشنا شوید.

trong>اینستاگرام با بخش جدید خود به نام IGTV در حال تلاش برای معرفی مفهومی تازه از آپلود کردن ویدئوها در فضای مجازی است. این بخش قرار است همانطور که از اسمش پیداست، درست مانند تلویزیون ولی با ویدئوهای عمودی عمل کند.

نسخه اندروید این اپلیکیشن مستقل معرفی شده توسط اینستاگرام از دیروز برای گوشی‌های اندروید در پلی استور قابل دریافت است و با توجه به اینکه اینستاگرام در حال حاضر 1 میلیارد کاربر دارد، مخاطبان زیادی را جذب کرده است و می‌توان ادعا کرد به زودی یکی از موفق‌ترین اپ‌ها خواهد بود. تفاوتی که این برنامه با اینستاگرام دارد این است که در این اپ کاربران باید ویدئوهای خود را به صورت عمودی به اشتراک بگذارند و اینکه مدت زمان این ویدئوها می‌تواند حد اکثر یک ساعت باشد. دلیل تأکید بر عمودی بودن ویدئوها می‌تواند به این باشد که IGTV فقط قرار است روی گوشی‌های هوشمند عرضه شود.

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کار زیادی به جز گشتن در ویدئوهای مختلف نمی‌شود انجام داد. این اپلیکیشن تنها چند بخش دارد و آن‌ها «For You»، «Popular، «Continue Watching» و «Following» هستند. کاربران همانند اینستاگرام می‌توانند پست‌ها را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و یا در زیر آن‌ها کامنت بگذارند، درست همانگونه که در YouTube انجام می‌شوند چرا که این برنامه برای رقابت با YouTube معرفی شده است.

این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و همه کاربران می‌توانند با ایجاد حساب کاربری در این اپ فعالیت کنند.

IGTV را بیشتر بشناسید +تصاویر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها