رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364724

تکنولوژی جدید شارژ اپل اواخر امسال آماده خواهد شد +تصاویر

ساعت 24-اپل اعلام کرده است که تکنولوژی جدید شارژ گجت‌های اپل در سپتامبر به بازار خواهد آمد.

اگر در مورد مت AirPower کمپانی اپل نشنیده‌اید، بدانید که تنها نیستید. برای اولین بار مت AirPower همزمان با iPhone 8 و iPhone X، نام این گجت به زبان آورده شد اما از آن زمان به بعد هیچ بحثی از آن نشد.

PowerMat قادر خواهد بود تا سه دستگاه اپل را همزمان و فقط با قرار دادن آن‌ها روی مت به صورت بی‌سیم شارژ کند. این سه دستگاه می‌توانند آیفون، اپل واچ و کیس ایرپاد باشد. ورژن جدید کیس ایرپادها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش جدیدی از بلومبرگ روی تکنولوژی AirPower تأکید زیادی کرده است. این وسیله جانبی برای گوشی‌های اپل به دلیل چند مانع تکنیکی مانند مدیریت حرارت در این دستگاه بیش از حد زمان گرفته است. متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا مطمئن شوند مدار این دستگاه بیش از حد داغ نمی‌شود. این اکسسوری ساختار پیچیده‌ای دارد و برد مدار آن دارای چیپست مخصوص اپل است که ورژن کوچک شده iOS روی آن نصب شده که انرژی لازم را برای دستگاه‌های اپل تأمین می‌کند.

یک منبع ناشناس درباره این اکسسوری اپل گفته است که تلاش اپل این است که این دستگاه را تا سپتامبر برای عرضه آماده کند. مت AirPower در حال حاضر در اداره‌های اپل مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا از توانایی آن به عنوان استفاده برای شارژر همه روزه اطمینان حاصل شود.

تکنولوژی جدید شارژ اپل اواخر امسال آماده خواهد شد +تصاویر

تکنولوژی جدید شارژ اپل اواخر امسال آماده خواهد شد +تصاویر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها