رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364781

ضرغامی:‌نامه اصلاح‌طلبان تکمیل سیاست ضدبشری ترامپ است/ این نامه دلسوزی برای ملت ایران نیست

ساعت24-رئیس اسبق صداوسیما گفت: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده «راهبرد» گفت‌وگوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند و آن را تنها راه‌حل می‌دانند، بنابراین غرض آنها دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

ضرغامی
برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با نوشتن نامه‌ای که خطاب آن به مسئولان عالی‌رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند.

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح‌طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

در همین زمینه عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگویی با اشاره به تسلیم‌نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: من این نامه را همراه با امضاهای آن دیدم، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ دلسوزی در این نامه وجود ندارد.

ضرغامی تاکید کرد:‌ در این شرایط خاص این نامه و این نوع درخواست تکمیل سیاست ضدبشری ترامپ به خصوص در منطقه است آن هم درحالی که امروز همه دنیا در بی‌اعتمادی به ترامپ متحد هستند.

رئیس اسبق صداوسیما تصریح کرد: ترامپ خودش صریحاً می‌گوید به من اعتماد نکنید و او هر کجا گفت‌و‌گو می‌کند می‌گوید من راه را برای اینکه زیر تعهدات خود بزنم باز می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که همه دنیا به رفتار ترامپ اعتراض می‌کنند یک عده در داخل کشورمان به عنوان «راهبرد» گفت‌و‌گوی مجدد با ترامپ را تجویز می‌کنند و آن را تنها راه‌حل می‌دانند، بنابراین غرض آنها دلسوزی برای ملت نیست و تکمیل پازل آمریکاست.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها