رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364833

عذر خواهی رسمی بنیاد رودکی درباره اجرای یک همایش

ساعت 24- بنیاد رودکی طی اطلاعیه ای درخصوص برگزاری یک همایش در تالار وحدت، رسما عذرخواهی کرد.

style="text-align:justify"> بنیاد فرهنگی هنری رودکی در خصوص اجرای رویدادی توسط یک مجموعه فروشگاهی فعال در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در تالار وحدت توضیحاتی ارایه کرد. در متن توضیحات بنیاد رودکی آمده است:

«بنیاد رودکی به عنوان متولی تالار وحدت سالانه پذیرای ده‌ها همایش و رویداد ملی و بین اللملی است، گرچه اولویت اصلی اجرای رویدادها در تالار وحدت، بر نامه‎های فرهنگی فاخر است اما با توجه به کنسل شدن برنامه موسیقی توسط برگزار کنندگان به دلیل همزمانی با جام جهانی و پتانسیل این تالار، مجموعه فوق در زمان‌هایی که تراکم برنامه‌های فرهنگی کم دارد، از دیرباز در اختیار فعالان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی در جهت برگزاری همایش‌ها قرار می‌گیرد.

این موضوع از یک طرف نیاز مجموعه‌های مختلف را در خصوص ارایه برنامه در یک تالار فاخر بر طرف می‌کرد و از سوی دیگر کمک‌رسانی به اقتصاد فرهنگ بود و موجب می‌شد با تقویت توان مالی بنیاد رودکی به شکل غیر مستقیم تسهیلاتی در اختیار مجموعه‌های هنری قرار بگیرد و دست بنیاد رودکی در ارایه تسهیلات به گروه‌های هنری بازتر باشد.

برگزاری همایش فروشگاه فوق نیز بر همین مبنا صورت گرفت؛ هر چند این بنیاد معتقد است در خصوص ارایه امکانات تالار وحدت به مجموعه برگزار کننده دقت و مطالعه لازم صورت نگرفته و بخش مسئول این حوزه در بنیاد رودکی کوتاهی کرده است که برخورد لازم نیز در این راستا انجام خواهد شد.

بنیاد رودکی، معتقد است علی رغم تمام تلاش‌هایی که در چند ماه اخیر توسط این بنیاد صورت گرفته و بخشی از توان بنیاد را به خود مشغول کرد، اما لازم بود درخصوص اجرای همایش فوق دقت و مطالعه بیشتری صورت می‌گرفت؛ و از این جهت به صورت رسمی از تمامی دلسوزان و علاقمندان تالار وحدت عذرخواهی می کند.

بنیاد رودکی همچنین قدردان اصحاب رسانه به عنوان چشمان بینای جامعه است و اعتقاد دارد نقد و نظر سازنده اصحاب رسانه به اعتلای جامعه و بهبود فرایندها کمک می‌کند.»

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها