رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 364846

وزیر ورزش برای تماشای بازی ایران - پرتغال به روسیه میرود

ساعت24- مسعود سلطانی فر که طی سفر به روسیه، دیدار تیم ملی فوتبال مقابل مراکش را از نزدیک تماشا کرد، برای دیدار مقابل پرتغال نیز مجددا راهی محل برگزاری جام جهانی می‌شود.

style="text-align:justify">دیدار مهم و تعیین کننده تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دوشنبه شب برگزار می شود تا بر اساس نتیجه بدست آمده وضعیت تیم کشورمان برای صعود به دور دوم مسابقات مشخص شود.

طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط وزارت ورزش، قرار بر این بود تا عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت همگانی و آموزشی به عنوان نماینده این وزارتخانه این دیدار را از نزدیک تماشا کند اما با توجه به اهمیت بازی و نتیجه آن، شخص وزیر ورزش نیز برای تماشای این بازی راهی روسیه خواهد شد.

سفر مسعود سلطانی فر به روسیه در حالی انجام می شودکه وی دیدار اول تیم ملی فوتبال در جام جهانی مقابل مراکش را نیز از نزدیک پیگیری کرد.

قرار است وی فردا یا روز دوشنبه سفر دوباره ای به روسیه داشته باشد تا برای این دیدار تعیین کننده نیز کنار ملی پوشان فوتبال ایران قرار داشته باشد.

این در حالی است که برای دیدار تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا هیچ نماینده ای از وزارت ورزش در روسیه حضور نداشت. قرار بود داورزنی آن بازی را از نزدیک تماشا کند اما به خاطر همزمانی با برگزاری لیگ ملت های والیبال در ایران و پیگیری کارهای مربوط به این میزبانی، داورزنی سفر خود را به روسیه لغو کرد.

طبق تصمیم وزارت ورزش، در صورتی که تیم ملی ایران در دیدار با پرتغال به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند، پاداش ویژه ای به اعضای تیم ایران پرداخت می شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها