رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 365196

10 جاذبه گردشگری برتر شهر بدورم+عکس

رپورتاژ / در ادامه جاذبه های بدروم را ببینید.

div>
  • 1- قلعه ی سنت پیتر: این قلعه ی زیبای محافظت شده که در ساحل قرار گرفته است، یکی از توقف هایی است که بازدید از آن برای کسانی که علاقمند به آفتاب گرفتن در بناهای زیبایی که مربوط به پیشینه ی ترکیه هستند ضروری می باشد. در داخل منطقه ی محلی آثار باستانی زیادی کشف شده است. در برج بلند قعله منظره ی افق به چشم میخورد و چشم اندازی عالی از خشکی و دریا دیده می شود. پیشنهاد می شود که بازدید از این مکان را برای بعدازظهر برنامه ریزی نمایید تا علاوه بر دیدن منظره ی زیبای غروب آفتاب از هوای خنگ تر نیز بهره مند شوید.

  • جهت کسب اطلاع از تور گرجستان به سایت سفرباتو مراجعه کنید.





St Peter’s Castle, KaleCad., Bodrum City, Turkey, +90 252 316 2516

2- موزه باستان شناسی زیر آب: از دیگر ویژگی های جانبی قعله ی سنت پیتر موزه ی باستان شناسی زیر آب می باشد که از جاذبه های منحصر به فرد و سحرآمیز این منطقه ی ساحلی می باشد. طبیعتا در کشوری با غنای تاریخی مانند ترکیه کاوش های باستان شناسی هم در خشکی و هم در دریا پر ثمر میباشد. این برای شما یک فرصت است که تعداد زیادی از آثار محافظت شده متعلق به تمدنی زیبا و باشکوه که در گذشته مفقود و اکنون از زیر امواج دریا کشف شده اند را تماشا کنید.بیشتر ببینید: تور مشهد






Bodrum Museum of Underwater Archaeology, Castle of St. Peter, Bodrum City, Turkey, +90 252 3162516

3- تورهای قایق سواری : از نگاه گردشگران یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در تمام بدروم لذت پرش از روی قایق های تفریحی و گردش در اطراف ساحل می باشد. از این منطقه ی با شکوه و بی هیاهو و همچنین از خوراک و نوشیدنی های آن لذت ببرید و از ثروت و دانش خدمه ی کشتی بهره مند شوید. مطمئن باشید که تمام سوالات و نیاز های شما با عملکرد دوستانه ی خدمه رفع خواهد شد. بدون شک قایق سواری راحت ترین و لوکس ترین راه تماشای ساحل می باشد.

4- تفرجگاه ساحلی پالمارینا : این بندر مکانی است که به تازگی بازسازی شده و به شدت توصیه می شود که از آن باز دید به عمل آورید. زیر درختان نخل آن به آسودگی قدم بزنید. این بندرگاه شامل فروشگاه هایی از جمله لباس فروشی تا فوشگاه سوغاتی ، کافه و رستوران می باشد. روز خوب خود را با شبی عالی در پالمارینا به پایان برسانید.

Palmarina, CokertmeCd, Yalikavak, Turkey, +90 252 311 0600

برای اطلاع از تور بدروم به سایت سفرباتو مراجعه فرمایید.


  • 5- دهکده ی ساحلی گوموشلوک: همه مردم محلی که بدروم را می شناسند بارها به شما پیشنهاد خواهد کرد که از گاموسلوک دیدن نمایید. ساحل تمیز و محلی عالی برای خانواده ها می باشد. تمام رستوران ها مشرف به دریا می باشند و غذاهای تاره و خوشمزه ی محلی سرو می نمایند. بازدید از گوشموک مانند سفری کوتاه به بهشت می باشد.





6- خلیج Bardakci : این خلیج بدلیل قرار گرفتن در یکی از زیباترین نقاط بدروم معروف می باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید در این محل اقامت نمایید، می توانید از چشم انداز مدهوش کننده ی خلیج، ساحل ها، نخل ها و دیگر ویژگی های آن که توسط انسان ها در منطقه ساخته شده است لذت ببرید. اگر بدنبال یک روز عالی در کنار دریا و یا خرید درمانی هستید، می توانید رویای خود را در این محل بسازید.

Bardakci Cove, Salmakis Cad. No:2, +90 252 316 8389

7- تور سگ وی ( اسکوتر برقی): این وسیله ی پر هیجان حمل و نقل تفریحی، مسیر جدید و سرگرم کننده ای را برای شما به منظور گشت و گذار در این شهر زیبا بوجود آورده است. بسیاری افراد بر این عقیده هستند که این وسیله بهترین راه برای بازدید از برخی نقاط برجسته و غیر قابل گذشت شهر می باشند.


  • 8- سالن آمفی تئاتر بدروم : سالن آمفی تئاتر بدروم منظره ای خارق العاده می باشد. با عبور از این اثر تاریخی متعلق به هزاران سال پیش، تاریخ باستان که در زیر پاهای شما قرار دارد و به زندگیش ادامه می دهد را به تماشا بنشینید. از پله های آن بالا بروید و روی سنگهای آن که زیر آفتاب سفید شده اند بنشینید و آفتاب بگیرید و از این شانس فوق العاده که به اساسی ترین تقابل با سالیان گذشته دست یافته اید شگفت زده شوید. علاوه بر این از بالای آمفی تئاتر منظره ی بی نظیری از سایر قسمت های شهر قابل مشاهده می باشد که گذشته و حال شهر در هم آمیخته هستند و این منظره را تنها در ترکیه می توان دید.بیشتر بخوانید : تور کیش



  • 9- موزه ی هنری زکی مورن: این موزه به احترام و برای یادبود خواننده، آهنک ساز و هنر پیشه ی معروف ترکیه ای، ذکی مورن ساخته شده است. موزه زکی مورن در آخرین محل سکونت این هنرپیشه ی برجسته واقع شده است. این موزه تشکیل شده است از بسیاری آثار، سوغاتی از کارهایی تصویری وی، اجناس و اطلاعاتی که به وضوح نشان می دهد که مورن چگونه به یک قدرت در موسیقی معاصر ترکیه تبدیل شد




Zeki Muren Art Museum, Zeki Muren Cad. Icmeler Yolu No:12 | Bodrum Merkez, Bodrum, Turkey, +90 252 313 1939

10- ساحل یاهسی : از میان بسیاری از ساحل های بدروم، ساحل یاهسی یکی از بهترین های آنهاست. زیر نور خورشید دراز بکشید و اجازه بدهید شن های طلایی و بکر،آب های تمیز و کم عمق و نسیم ملایم تابستان بدن شما را لمس نمایند. در نزدیکی ساحل، شرکت های پخش مواد غذایی وجود دارند بنابر این همه چیز برای برطرف ساختن نیاز های شما برای داشتن یک روز راحت فراهم است.

جهت کسب اطلاعات در مورد تور استانبول وارد لینک شوید.

منبع: theculturetrip.com

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها