رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 365324

رامین رضاییان: نمی گذاریم آب از گلوی رونالدو پایین برود!

پسری که دوست ندارد معاصر بادهای موسمی باشد حالا در آستانه نبردی نفسگیر بی نیزه و بی کمان و بی تیغ به شکار پلنگ می اندیشد.

او فکر می کند در دوشنبه تاریخی می تواند خم به ابروی سلسائوی اروپا بیاورد.رامین رضاییان که در دو بازی تیم ملی چهره ای درخشان از خود به نمایش گذاشت حالا در آستانه جدال با دریانوردان لیسبون از تعبیر شدن خواب های سفید وطن سخن می گوید.او می خواهد ترجمه ابرهای باران زا در مسکوی مه آلود باشد.این گپ عصرگاهی پیش روی شماست.

از جو بازی با اسپانیا خارج شدید بالاخره؟

بله، باید قبول کنیم آن بازی به تاریخ پیوسته است و ما علی رغم لیاقت و شایستگی نتوانستیم در کازان به خواسته های خود برسیم. هرچند شاگردان هیه رو انصافا قسر در رفتند.

خودت فکر می کنی ایران چقدر شانس صعود داشته باشد؟

پیروزی در بازی نفسگیر با پرتغال کار سختی است اما ما ثابت کرده ایم که در هر شرایطی پرچم ایران را بالا نگه می داریم.به قول کیروش هرچقدر زیادتر بدرخشیم این پرچم بالاتر خواهد رفت.من خیلی اهل رجزخوانی نیستم اما می دانم که قرار است اتفاقات خوبی بیفتد.

جواب سوال ما را ندادی!

ببینید ایران برای صعود فقط باید برنده باشد.حالا که کار به اینجا رسیده همه بچه ها هم قسم شده اند که پرتغال را از سر راه بردارند و پیروز میدان لقب بگیرند.اگر نسل ۱۹۹۸ با بردن آمریکا جاودانه شد نسل ما نیز با صعود تا ابد در ذهن ها خواهد ماند.

برای مهار کریس رونالدو برنامه ای دارید؟

مطمئن باشید نمی گذاریم آب از گلوی کریس پایین برود.ما یک سازمان دفاعی مستحکم داریم که مجوز گلزنی را از بزرگترین مهاجمان می گیرد. در بازی با اسپانیا دیدید کاستا چگونه اسیر دفاع ما شد و فقط آن گل شانسی را زد.

شما در سارانسک سربازان تنهایی نخواهید بود!

اینجا برای ما حکم تهران را دارد.چراکه مردم ایرانی متعصب دورمان را گرفته اند و برای موفقیت تیم ملی از جان و دل مایه می گذارند.من امیدوارم با تکیه بر حمایت ها و تشویق های هموطنان بتوانیم کار پرتغال را در سارانسک یکسره کنیم. بچه ها تا همین جا ثابت کردند که ایران می تواند گربه سیاه این جام جهانی لقب بگیرد.

خودت چقدر آماده ای؟

من همه جوره برای این مبارزه آماده ام و استرس هم ندارم.اگر کمی شانس نصیبمان شود و در شلیک ضربات آخر دقت زیادتری کنیم پرتغال دست خالی به خانه اش برخواهد گشت. من به نقشه های کیروش ایمان دارم.

ممنون رامین. مصاحبه خوبی بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها