رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 365335

برخی مدیران مرتبط با سقوط هواپیمای آسمان احضار شدند

ساعت24-معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تعدادی از مدیران در خصوص سانحه سقوط هواپیمای آسمان احضار شدند.

محمدجواد حشمتی درباره آخرین وضعیت ورود دادستانی کل کشور به سانحه سقوط هواپیمای آسمان در یاسوج گفت: در ارتباط با این حادثه تحقیقات تکمیلی انجام و تقریباً پرونده رو به پایان است.

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور بیان داشت: همچنین از خانواده تمام قربانیان این حادثه دلخراش آزمایش ژنتیک (D.N.A) اخذ و پس از کشف اجساد و تطبیق آزمایش ها، اجساد تحویل خانواده ها شد.
حشمتی با بیان اینکه هم اکنون پرداخت دیه به خانواده قربانیان در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر اقدامات نهایی در باره این پرونده انجام شود.
معاون دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا مقصر یا مقصرینی در ارتباط با این سانحه شناسایی شده است یا خیر، افزود: تعدادی از مدیران در همین ارتباط به عنوان متهم یا مطلع احضار شدند و از آنها تحقیقات لازم به عمل آمد.
حشمتی ادامه داد: افرادی در ارتباط با سانحه سقوط هواپیمای آسمان باید پاسخگو باشند که آمدند و پاسخ های خود را ارائه کردند، اکنون منتظریم پرونده توسط بازپرس تکمیل شود.
به گزارش ایرنا، 29 بهمن سال 96 بود که پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد که تمام سرنشنینان آن جان خود را از دست دادند.
به دنبال وقوع این حادثه، عملیات امداد و کشف اجساد آغاز شد اما همچنان جسد 6 تن از قربانیان آن پیدا نشده است.
پزشکی قانونی پس از اخذ آزمایش پنتیک از خانواده قربانیان، اجساد شناسایی شده را به خانواده هایشان تحویل داده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها