رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 365441

تیم ملی مقابل پرتغال توان تاریخ سازی دارد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: ایران در دیدار امشب مقابل پرتغال توان تاریخ سازی و شکست حریف قدرتمند خود را دارد.

سعید دقیقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند بر روی کاغذ سطح فوتبال پرتغال و ایران قابل قیاس نیست اما نتیجه در یک رقابت ورزشی از قبل مشخص شده نیست ضمن اینکه ملی پوشان ما نشان داده اند در مقابل تیم های بزرگ نمایش بهتری از خود ارایه می کنند.

مهاجم سال های نه چندان دور تیم های پاس، سایپا، پیکان و تراکتورسازی گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود مشکلات مختلف از جمله نداشتن بازی های تدارکاتی مناسب عملکرد خوبی را در 2 بازی گذشته خود در جام جهانی 2018 روسیه به نمایش گذاشت و این موجب شده تا مردم به کسب نتیجه در بازی سوم مقابل پرتغال و صعود به دور حذفی این رقابت ها برای اولین بار در تاریخ امیدوار باشند.
دقیقی با بیان اینکه کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان شناخت خوب و دقیقی از بازیکنان پرتغال دارد، افزود: حریف امشب ایران متکی به یک یا دو تک ستاره است و قدرت فنی اسپانیا را ندارد که این موضوع می تواند برای ما نکته مثبتی باشد.
این بازیکن اسبق تیم ملی گفت: امیدواریم امروز با برد ایران مقابل پرتغال به روزی تاریخی برای ملت و کشورما تبدیل شود اما نتیجه نگرفتن در این مسابقه نیز چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در شهر سارانسک به مصاف پرتغال می رود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها