رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 365449

کمالوندی: اروپا باید تا پایان ماه میلادی جاری تصمیم خود را بگیرد

ساعت24-سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت:اروپا باید تا پایان ماه میلادی جاری تصمیم خود را بگیرد؛ ما هم آماده هستیم با سرعت اقدامات محدود شده را جبران کنیم.

کمالوندی
، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در جریان بازدید محمود علوی وزیر اطلاعات از تاسیسات هسته‌ای نطنز (شهید احمدی‌روشن) در جمع خبرنگاران گفت: آقای علوی امروز حجم وسیعی از کارهای در دست انجام و تفاوت‌هایی که با گذشته صورت گرفته را از نزدیک دیدند.

وی گفت: ظرفیت کشور ما در رفتن به سمت غنی سازی صنعتی، ظرفیت بالایی دارد و طبق نظر مقام معظم رهبری فعلا در چارچوب برجام حرکت می کنیم و اگر زمینه ایجاب کند و برجام نباشد ما حرکت‌های لازم را پیش بینی کرده‌ایم.

کمالوندی تصریح کرد: بازدید وزیر اطلاعات نشان داد که کارها به خوبی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیش می رود؛ این موضوع پیام خودش را دارد و هم دلگرمی برای ملت ایران است که دستاوردهای هسته‌ای حفظ شده است، در عین حال هم به طرف‌های خارجی این پیام ارسال می‌شود که محدودیت‌ها فقط بر اساس توافقات بوده و آنها باید به تعهدات خود احترام بگذراند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پایان خاطر نشان کرد: اروپا باید تا پایان ماه میلادی جاری تصمیم خود را بگیرد؛ ما هم آماده هستیم بعد از فرمان رهبر انقلاب با سرعت اقدامات محدود شده در این مدت را جبران کنیم و به قبل از برجام برگردیم حتی از گذشته پیشرفت های بیشتری داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها