رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 367317

عادت‌های عجیب ملکه الیزابت دوم؛ از کفتر بازی تا تنفر از صدای یخ‌های قالبی

ساعت 24-ملکه الیزابت دوم دارای خصوصیت‌های عجیب و عادات خنده‌داری است که به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

5
با وجود اینکه ملکه الیزابت دوم امسال 92 ساله شد و 66 سال از حکومتش را پشت سر گذاشت، همچنان عادات عجیب خود را ترک نکرده است . او علاقه زیادی به حیوانات و پرندگان دارد و پرورش کبوترهای نامه‌بر از سرگرمی‌هایی است که از خانواده سلطنتی به ارث برده است.

او باوجود تمامی علاقمندی به حیوانان روزی که عصبانی باشد عصایش را به سمت آنها پرتاب می کند و تاحد مرگ به این موجودات صدمه وارد می کند.
از خصوصیات عجیبی که این ملکه دارد این است که در برابر دیدن سبیل و ریش خشمگین می شود. در آشپزخانه دربار سلطنتی یخ در قالب‌های مکعبی شکل دیده نمی شود چون صدای جیرینگ یخ های مکعبی ملکه را آزار می دهد و باید قالب ها به شکل توپ باشد.

ملکه هنگام نشستن در اتومبیل کمربند ایمنی را نمی بندد چون از این کار متنفر است. او بدون در نظر گرفتن سنش، عادت دارد همچون خانم‌های جوان لباس‌های بسیار روشن بپوشد. غذای او نباید سوپ یا سیب زمینی باشد چون با خشونت آن را رد خواهد کرد. برعکس همه خانم‌ها که علاقه زیادی به جواهر و سنگ های گران قیمت دارند ملکه انگلیس موسیقی کلاسیک را ترجیح می دهد.

او برای آموزش فرزندانش پرستار گرفت. بچه‌ها همانند دیگر بازدیدکنندگان باید برای دیدن مادرشان نامه پذیرش ارسال کنند. در کل او از بچه خوشش نمی آید و او حتی حاضر نیست با بچه ها سر یک میز ناهار صرف کند.

از عادات عجیب ملکه انبار کردن لباس های قدیمی است.او حاضر نیست تا لباس های قدیمی‌اش را بیرون بریزد و تنها دخترش را مجبور می‌کند تا از آن لباس ها استفاده کند. هر چند کلاه‌های او ظاهرش را عجیب‌تر و مضحک‌تر می کند، هیچکس نمی تواند حدس بزند لبخند او ناشی از این کلاه های رنگی است.

کیف دستی او نیز داستان جداگانه دارد. ملکه چندین سال تنها از محصول یک شرکت مخصوص استفاده می‌کرد که شکل کیسه بود. هنگامی که روزنامه‌نگار از او خواست تا داخل آن را نشان دهد در کمال تعجب مشاهده شد که کیفش خالی است و به جز یک بسته غذای سگ چیز دیگری داخلش نیست. علاوه بر همه این موارد اسرار و شایعات کثیفی زیر سقف کاخ سلطنتی پنهان است. خیانت الیزابت به همسرش و رابطه او با پسر عموهایش که به طور نامعلومی فوت شدند، همچنین ماجراهای عاشقانه پرنس چالز و رابطه‌های پنهانی‌اش‌، عیاشی شاهزاده اندرو و تمایلات همجنس بازی شاهزاده ادوارد از اسرار کثیف ملکه و پسرانش است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها