رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 367599

وحشتناک ترین شهرهایی که اگر شجاع نیستید نباید از آن ها بازدید کنید!

ساعت 24-شاید وقتی برای دیدن جاذبه های گردشگری راهی سفر می شوید چندان به اسم شهرها توجهی نکنید اما گاهی اسم شهرها آنقدر ترسناک است که نمی شود به سادگی از کنار آن ها گذشت! تا به حال اسم شهرها برایتان جالب بوده؟ تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که چه معنایی در پس این اسم ها وجود دارد؟ اما شاید جالب باشد که بدانید بعضی از شهرها فقط به خاطر اسم های عجیب و ترسناک به مقصد گردشگری تبدیل شده اند، اسم هایی که در نگاه اول شاید باور نکنید که اسم یک شهر باشند.

5
گاهی اسم عجیب یک شهر می تواند آن شهر را بر سر زبان ها بیندازد و بازدید از آن جا را تبدیل به آرزوی گردشگران وحشت کند. اگر اسم شهرتان جهنم، دره مردگان و … بود چه حسی از زندگی در آن شهر داشتید؟!

شهرهایی با اسم های ترسناک

تامب استون (Tombstone)، آریزونا

صحبت از شهرهایی با اسم های ترسناک است! زمانی که تب و تاب جست و جوی طلا در دنیا بالا گرفته بود شهر «تامب استون» تبدیل به شهری معروف شد اما بعد از این که این دوران از رونق افتاد مردم هم کم کم شهر را ترک کردند و چیزی نگذشت که اینجا تبدیل شد به شهر ارواح! اما این فقط یک لقب برای این شهر نیست و به نظر می آید که واقعا شهر ارواح است. کافیست به معنی اسم شهر توجه کنید! تامب استون یعنی سنگ قبر! این شهر فقط ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد و به شهری معروف است که مردن در آن سخت و دشوار است!

تامب استون در دوران خاصی از سال محبوب گردشگرانی می شود که به دنبال داستان های ماورایی و دیدن ارواح اند. در این شهر ماجراجویی های خوفناک زیادی برگزار می شود که یکی از جذاب ترین آن ها شرکت در تور تیراندازان و ارواح است که شما را راهی مقاصد تسخیر شده می کند. در این شهر یکی از بهترین راه ها برای تماشای ارواح رفتن به قبرستان قدیمی است جایی که مدفن تعدادی از جنگجویان و قربانیان است.

تامب استون

دره جمجمه | Skull Valley، آریزونا

دره جمجمه! حتی اسمش هم لرزه بر اندام می اندازد و یکی از شهرهایی با اسم های ترسناک است. کسانی که اولین بار پا به این منطقه گذاشتند با بقایای جمجمه های زیادی روبرو شدند، همین اتفاق کافی بود تا این شهر برای همیشه به دره جمجمه معروف شود. مطمئنا با رفتن به این مکان و دیدن جمجمه ها در گوشه و کنار، شما هم به این نتیجه می رسید که هیچ نامی مثل دره جمجمه نمی تواند این منطقه را به این خوبی توصیف کند!

هل | Hell، میشیگان

ممکن است تا به حال عبارت «به جهنم رفتم و بازگشتم» به گوش شما خورده باشد. این حرف در ابتدا واقعی به نظر نمی آید اما این جمله در شهری به اسم جهنم رنگ واقعیت به خود می گیرد! این شهر در جنوب شرقی شهر میشیگان قرار دارد و ساکنانش اهالی جهنم اند! جالبه که اینجا سوغاتی های محبوب زیادی دارد که نحسی آن را تا ابد خاطره انگیز و به یاد ماندنی می کنند. اما این شهر چرا یک همچین اسمی دارد؟ ماجرا به سال ۱۸۳۰ برمی گردد در آن زمان گردشگرانی که به تماشای جاذبه های دیدنی این شهر رفته بودند به زبان خود شروع به تعریف از شهر کردند اما کم کم اسم این شهر تبدیل به هل (جهنم) شد. ماجراجویان زیادی در ماه اکتبر راهی این شهر می شوند تا در مراسم جالب دویدن در جهنم شرکت کنند.

جهنم

قلمروی شیطان | Satan’s Kingdom، ماساچوست

شهرهایی با اسم های ترسناک ؟ قلمروی شیطان بدون شک یکی از ترسناک ترین اسم هاست! این شهر محل حکومت شیطان است؟ چه چیزی باعث شده تا یک همچین اسمی روی آن گذاشته شود؟ هیچ کس به درستی نمی داند دلیل نامگذاری این شهر چیست ولی اگر پای صحبت کسانی که به این شهر رفته اند بنشینید حتما از نشانه های شیطانی شهر، افسانه های جالبی برایتان تعریف می کنند.

میستیک | Mystic ، کنتیکت

این شهر بندری که در گذشته محل صید نهنگ بوده در ایالت کانتیکت قرار دارد و از نظر نشانه های ترس و وحشت چیزی کم ندارد. رویدادهای عجیبی که در این شهر اتفاق می افتد توجیه جالبی برای نام مرموز و اسرار آمیز آن است. همین که ماه اکتبر می شود گردشگران ماجراجوی زیادی به سمت این شهر می روند تا در مراسم کابوس های دریانوردی شرکت کنند. این مراسم فرصتی بینظیر برای گوش دادن به داستان های خوفناکی است که موضوع آن ها کشتی ارواح و افسانه های تسخیر شوندگان است. در این شهر حتی برای کودکان هم مراسمی هیجان انگیز برگزار می شود و کودکان هم از این ماجراجویی هیجان انگیز بی نصیب نمی مانند! در مدتی که در این شهر هستید به اقامتگاهی قرن هجدهمی می روید که به تسخیر ارواح کودکان در آمده است!

میستیک

ترانسیلوانیا | Transylvania ، رومانی

در میان شهرهایی با اسم های ترسناک، بعضی از شهرها زبانزد خاص و عام اند! ناحیه ترانسیلوانیا در نواحی مرکزی رومانی به شهرهای قرون وسطایی، کوهستان ها و البته قلعه ی گوتیکی معروف است که یادآور افسانه دراکولا ست. اسم ترانسیلوانیا همیشه خیلی ها را یاد دراکولا می اندازد، شخصیت افسانه ای و خوفناک ادبیات فانتزی. این شهر که در کشور رومانی قرار دارد زادگاه کنت دراکولای معروف می باشد. نامگذاری این شهر در قرن ۱۹ به عهده ی شخصی به اسم دکتر ریچاردز بود. در مغازه های این شهر می توانید وسایلی در ارتباط با دراکولا و خفاش های شب را به عنوان سوغاتی تهیه کنید تا با دیدن آن ها همیشه یاد ماجرای این شهر خوفناک بیفتید.

اسلیپی هالو | Sleepy Hollow

اگر علاقمند به فیلم های ترسناک باشید حتما اسم این روستا به گوشتان خورده است، روستایی که در جنوب نیویورک قرار گرفته و با جهان فانتزی های ادبی ارتباط تنگاتنگی دارد. زمان سفر به این شهر آوریل و نوامبر است در این ماه ها گردشگران در تورهای ترسناکی شرکت می کنند که یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های این تور، پیاده روی با نور فانوس در میان گورهای باستانی و قدیمی است که می تواند احساسی از خوف و وحشت را در وجود حتی شجاع ترین ماجراجویان هم ایجاد کند. یکی دیگر از جذاب ترین بخش های سفر به این شهر، بازدید از لوکیشن فیلم معروف ترسناک است که هیجان زیادی برای جست و جو گران ترس و وحشت دارد. جاذبه های این شهر فقط در رویدادهای ترسناک خلاصه نمی شود و در اینجا می توانید در تورهای شاد و سرگرم کننده هم شرکت کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها