رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 368692

وزیر اطلاعات: برخورد با بدهکاران بانکی متخلف اشتباه است

ساعت 24- وزیر اطلاعات برخورد با بدهکاران بانکی و فعالان اقتصادی متخلف را اشتباه دانست.

style="text-align:justify"> به‌نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) ادامه راه و سیره آن امام همام را از خداوند متعال خواستار شد.

وی با تقدیر از همه مسئولان استان برای خدمتگزاری به ملت افزود: افرادی که کارنامه خود را با ظلم و بی‌عدالتی سیاه نمی‌کنند حق برخورداری از امنیت در همه شئون را خواهند داشت.

وزیر اطلاعات با تأکید بر حفظ امنیت جان، مال و آبروی افراد و امنیت اخلاقی جامعه براساس آیات و روایات معصومین علیهم السلام، عنوان کرد: اسلام با هرکس که امنیت جامعه را با هتک، توهین و افترا به‌خطر می‌اندازد، برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه حکفرمایی امنیت در جامعه و جلوگیری از وقوع انفجار و عملیات‌های تروریستی برای کشور لازم است، اما کافی نیست، بیان کرد: ارتقاء احساس امنیت و آرامش همراه با نشاط برای جامعه امری ضروری است و رشد معنوی را در پی خواهد داشت.

علوی با اشاره به اذیت و آزار دادن مردم در فضای مجازی که در شأن جامعه ایمانی نیست، گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کرد تا آرامش و امنیت از مردم سلب نشود و همگان به‌ویژه مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند.

علوی افزود: مردم حق امنیت با همه ابعاد آن را دارند و دستگاه اطلاعاتی باید امنیت روانی و اقتصادی آحاد جامعه را تأمین کند تا شاهد شکوفایی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی ارتقاء امنیت را سبب حفظ سرمایه‌های انسانی و مادی کشور دانست و عنوان کرد: نباید تحت عنوان برخورد با مفاسد اقتصادی، آرامش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را به‌مخاطره انداخت.

وزیر اطلاعات با تأکید بر تأمین امنیت اقتصادی و تشویق به سرمایه‌گذاری، بیان کرد: با متخلفان اقتصادی نباید برخوردهای قهرآمیز کرد بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف فعالان اقتصادی جلوگیری کرد و آنان را به‌سمت تأمین مایحتاج کشور سوق داد.

وی دستگیری و زندانی کردن را برای برخورد با بدهکاران بانکی و فعالان اقتصادی متخلف اشتباه دانست و گفت: کاهش تسهیلات یکی از روش‌های تأثیرگذار در این‌گونه مسائل است.

علوی جنگ روانی و القای عداوت را از جمله اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: برای مقابله با دسیسه‌های بدخواهان نظام اسلامی باید از دامن زدن به مسائل اختلافی پرهیز کرد.

وی با تقدیر از رقبای دولت مستقر که پیام وحدت و همدلی در برابر نیرنگ دشمنان دادند، گفت: با ایجاد امید در جامعه مردم مشکلات و نارسایی‌ها را تحمل کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان در جنگ اقتصادی واحدهای تولیدی و عرصه‌های کارآفرینی را هدف قرار داده‌اند و در این شرایط باید با شنیدن مشکلات و حرف مردم، آن را با تدبیر رفع کرد و با حس درد و رنج مردم و همدلی مردم و مسئولان از این برهه با موفقیت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت باید سنگ صبور مردم بود و آرامش و بردباری داشت از مسئولان خواست فرصت خدمتگزاری را ارج نهند و بدون منت به این مردم ولایتمدار خدمت کنند.

علوی با تقدیر از عملکرد شایسته مدیران‌کل ادارات اطلاعات در سراسر کشور که سبب وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی است به‌ویژه مدیر سابق اداره‌کل اطلاعات استان، مدیر جدید این اداره‌کل را معرفی و منصوب کرد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها