رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 368855

تاثیر آرایش بر روحیه خانم ها

رپورتاژ / در بین انسان های مختلف وجود عوامل متفاوتی برایشان ایجاد اانگیزه می کند و در روحیاتشان تاثیر مثبت دارد. یکی از این عوامل که به خصوص در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد، مسئله آرایش و زیبااییست (البته امروزه در میان گروهی از اقایون هم دیده می شود)

بهترین آرایشگاه فردیس

چرا دختران جوان دوست دارند آرایش کنند؟

رنگ‌ها زیبا هستند و زیبایی می‌آورند؛ وقتی که رنگ‌ها روی صورت می‌نشینند، جذابیتشان صورتکی می‌سازد که زیبا و گاه کاملاً متفاوت با نمونه اصلی است ! بله این واقعیت دنیای امروز است: هر چه خیابان‌ها خاکستریتر می‌شوند، تعداد آدم‌های رنگی بیشتر می‌شود. نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که <آراستن> جزو جداییناپذیر فطرت انسانهاست. حتی اقوام بدوی و آدمهای دور از تمدن آمریکای جنوبی هم خود را با استخوان شکار تزئین میکردند. بشر در مراحل ابتدایی، از صمغ‌ها و خاک‌های رنگین برای آرایش خود استفاده می‌کرده است.
تاریخ کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست؛ آرایش کردن از خیلی وقت پیش بین زنان ایرانی مرسوم بوده. دکتر ویلز که در زمان ناصرالدین شاه قاجار به ایران سفر کرده در سفرنامه‌خود می‌نویسد: <زنان اعیان و طبقه بالا، اغلب چهره خود را به کمک وسایل آرایش محلی آرایش می‌کنند و یک خال درشت مشکی هم وسط ابروان خود می‌کشند که در طبقه کم بضاعت گاه این خال تبدیل به پولک رنگی می شود.

ناخنکار خوب در فردیس کرج

آرایش میتونه در روابط اجتماعی انسانها تاثیر بزاره. مثل زیبایی و زشتی. آرایش زیبا میتونه باعث جذب بشه، آرایش زشت و شدید هم میتونه نشون دهنده طرز فکر فرد باشه.
حتما اشارات مردم رو توی کوچه و خیابون در مورد آرایش افراد شنیدید.
باید پذیرفت که آدمها دقیقا همون چیزی هستن که نشون میدن. هیچ لزومی نداره انتظاری بیشتر از چیزی که میبینید داشته باشید. در دنیای امروز ما اظهار نظر های لحظه ای رواج داره، پس آدمها بیشتر لحظه ای هستن. و آرایشی که در لحظه اول جالب باشه میتونه به روابط مثبت آدم کمک کنه.

هاشور ابرو فردیس کرج

عده کمی از دختر خانم ها معتقدند که زیبا یا خیلی زیبا هستند. ولی زیبا بودن از علایق طبیعی همه دختر خانم هاست. دختر خانم ها (و البته دیگر زنان نیز) مایلند به آن ها گفته شود که خوشگل و دلربا هستند. تنها گفتن آن که از زیبایی بهره مند هستند برایشان کافی نیست، بلکه باید با دقت و توجه زیاد این مسئله را به آن ها گوشزد کرد. مثلاً گفتن این که فرم موهای شما قشنگ است یا این پیراهن خیلی شما را زیباتر جلوه می دهد و تعریف از جزئیات قیافه و اندام آن ها، به آنان اعتماد به نفس بیشتری می دهد، در روحیه آن ها اثر مطلوب می گذارد و از این که مورد توجه هستند خوشحال می شوند. طراحی وب سایت توسط کارناوب

سالن ابرو در فردیس

سالن زیبایی آناهید در فردیس کرج، به عنوان یکی از بهترین آرایشگاههای زنانه با شعب اختصاصی در فردیس و کرج ، با کادری مجرب ، کاردان و هنرمند مفتخر به ارائه بهترین ،با کیفیت ترین و بروزترین متد رور دنیا در سطحی کاملا حرفه ای و منطبق بر سلیقه بانوان گرامی ایران زمین می باشد .اعتماد و اطمینان شما عزیزان به این مجموعه باعث خرسندی و دلگرمی ما می باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها